Hoppar in här då det precis trillade in ett mail från "min" Blomsterlandet-butik. Frörean är igång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och till sist ramlade det in här också...Hoppar in här då det precis trillade in ett mail från "min" Blomsterlandet-butik. Frörean är igång
Lammöra tjänar man på att köpa som planta, de sprider sig snabbt och är lätta att dela för att få fler plantor. Om du känner någon som har lammöra delar de säkert gärna med sig.någon här nämnde föresten lammöra nyligen och jag blev sugen på att klappa
kändes som en rimlig orsak till att beställa frön till dessa på Tradera
Har absolut inte ett probleeeeem
Redan beställtLammöra tjänar man på att köpa som planta, de sprider sig snabbt och är lätta att dela för att få fler plantor. Om du känner någon som har lammöra delar de säkert gärna med sig.
Jag har förkryssat i Blomsterlandet online, men inte beställt ännu
Varför blev det så många blommor ikryssade Jag har inte ens en "traditionell" blomrabatt
Kronärtskocka!! Det skulle jag vilja prova - tack för påminnelsen eller nå´tOCH gärna några av kronärtskockorna och
Lammöra tjänar man på att köpa som planta, de sprider sig snabbt och är lätta att dela för att få fler plantor. Om du känner någon som har lammöra delar de säkert gärna med sig.
Jag tror att den här trädgårdssjukdomen som vi har, gör att själva tänkandet liksom försvinner så fort det gäller trädgård/odla/planteringVar ska jag få plats med resten?
Hur tänkte jag?
Ooops...och till sist ramlade det in här också...
Jag får nog åka en timme tidigare till jobbet idag, så jag hinner in där innan dess. Innan alla andra varit där och länsat lagret på sånt man kan tänkas vilja ha.