Du behöver ett växthus tillOk nu har 24 paprikor (tre sorter) grott. Samt 24 chili. Jaja, det var det växthuset. Nej just det! Tio auberginer ska ju också vara någonstans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver ett växthus tillOk nu har 24 paprikor (tre sorter) grott. Samt 24 chili. Jaja, det var det växthuset. Nej just det! Tio auberginer ska ju också vara någonstans.
Du behöver ett växthus till
Pfffft.Råkade hamna på Blomsterlandet. Försökte komma ihåg vad jag skrivit upp vad jag skulle ha… Som om jag trodde på det själv… har nu iaf 8 nya påsar.. varav en som jag vet jag skrev på min lista! Så det betyder jag måste köpa fler fröer.. måste ju följa min lista
Dahlior!Jag köpte gård i vintras och förra helgen fick vi bilder från hur det har sett ut tidigare. Jag skulle vilja återskapa blomsterhavet utanför torpet. Någon som vill gissa på vad det kan ha varit som växt där? Jag kan noll om växter så tänker att ni har mer kvalificerade gissningar än mig!
Tack! Dahlior är typ den enda blomman jag kan namnet på, trodde det var det men vågade inte gissa pga att likna alla ohästkunniga som antar att alla ponnyer är shetlandsponnyer pga enda rasen dom kan då får jag ta och köpa lökar då!Dahlior!
Haha, bara att shoppaTack! Dahlior är typ den enda blomman jag kan namnet på, trodde det var det men vågade inte gissa pga att likna alla ohästkunniga som antar att alla ponnyer är shetlandsponnyer pga enda rasen dom kan då får jag ta och köpa lökar då!
Vill du inte så alla frö av gyllenbär kan jag köpa några frön! Tänkte så sådana nu men inte handlat fröer ännu.Jag planerar att så gyllenbär och vattenmelon typ nu eller snart. Frågan är bara hur många frön jag ska så. Själv behöver jag inte mer än 2 plantor gyllenbär och max 3 plantor melon. Undrar om jag kan sälja plantor om jag sår alla frön. Har sålt gyllenbär förut men melon vet jag inte hur eftertraktat det är. Kan jag kränga 22 plantor melon?
Det är bara 8 frön i påsen. Så jag skulle kunna så alla. Och säljer jag några frön så blir det väl lite dyrt med frakten utslaget på så få frön?Vill du inte så alla frö av gyllenbär kan jag köpa några frön! Tänkte så sådana nu men inte handlat fröer ännu.