Knoppar? Vad är det?Men seriöst, mina är inte ens i närheten av att ha frukt! Knoppar har de börjat få iaf
/mvh bor i köld- och regnland
Mvh har bara gröna blad på plantorna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knoppar? Vad är det?Men seriöst, mina är inte ens i närheten av att ha frukt! Knoppar har de börjat få iaf
/mvh bor i köld- och regnland
HeheheÅh ni som pratar så mkt rabarber, blir ju jättesugen! Kan man plantera sådant nu förresten och kan man isåfall använda (sno med sig från mina föräldrar) en planta av okänd sort eller bör man gå tillväga på något annat sätt?
Tror att rabarber och kanske en vinbärsbuske skulle göra sig mkt bättre på min lilla rabatt än typ kryddor
Tittade lite fort på det i morse. Det såg ju helt underbart ut men sicket jobba det måste ligga bakom att hålla ordning på detÄr det nån mer som läst senaste numret av ViiVilla? Där hade de ett rosreportage och jag är självklart helt fast. Blev så sugen på att göra som intervjuobjektet och göra som en gång från grinden upp till entrétrappen och kanta den med rosor.
Jo, så ambitiös kommer jag nog aldrig bli! Men om man kör de härdigare vresrosorna och kanske ett par klättrare och mixar en massa? Fast det kanske är mycket jobb det också och min idé framstår mer som en utopi än något annat? Hatar ju rabatter över allt annat och sånt som behöver ogräsrensas ofta men mina större buskrosor tycker jag håller ogräset stången bra på egen hand.Tittade lite fort på det i morse. Det såg ju helt underbart ut men sicket jobba det måste ligga bakom att hålla ordning på det
Jag var ute i trädgården en stund nyss. Det är så fint när det stillnar. Ingen vind. Bara morkullan som drar sina vändor i himlen. Syrenerna blommar. Bulleblomster, näva, liljekonvaljer, äppelblom. Stilla och tyst.
Jag hade gjort det om jag varit hemma - töntigt att det skulle krocka med Chelsea tycker jag!Är det någon som åka på Malmö Garden show i helgen? Jag ska dit i morgon
Är det någon som åka på Malmö Garden show i helgen? Jag ska dit i morgon
Töntigt att det ska vara i Malmö tycker jagJag hade gjort det om jag varit hemma - töntigt att det skulle krocka med Chelsea tycker jag!