Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ville med ha dem, men jag får börja så här och så får vi se.Röda,gula o svarta hallon,tranbär och något jag inte kommer ihåg namnet på och så vill jag ha dom rosa blåbären men dom var slut för tillfället.
Och du betalar min räkning från Klostra eller var det inte så? Ooooooooooooooooops!Jag ville med ha dem, men jag får börja så här och så får vi se.
Jag hittade en sorts kronärtskocka på klostra som ska gå att ha som perenn här som jag blev sugen på men som självklart var slut. Vilket egentligen är lika bra men den skulle se så bra ut mot huset
Nej du, din dåliga impuls får du betala självOch du betalar min räkning från Klostra eller var det inte så? Ooooooooooooooooops!
Vi har alla på en rad så det ska inte vara något problemNu ska hallonen komma nästa vecka. Blev fel så jag gjorde om beställningen, bytte vindruvor mot gula hallon då den busken vi har ger väldigt dåligt med bär.
Men plantering, tror ni man kan sätta alla buskarna i en rad eller behöver de stå på olika ställen i trädgården?
Jag hat olika sorters bärbuskar och alla står på rad så att du är olika sorter bör inte vara något problemDet blir väldigt lättplockat när det står så, jag tror det är fördelen. Så såg det ut här på 60-talet, men nu står de i en ring som är väldigt svårplockad längre in.
Jag vet bara inte om jag kan sätta de olika sorterna så?
Sen vill jag bara påpeka att det var @sthu som började
30 frön squash Du har jättestor trädgård? De brukar ha jättebra grobarhet.Jag! Inte då, måste vara någon annan..
Här växer det hej vilt! Tagetes och penséer i mängder, fina små plantor. Satte 30 frön av olika sorters squash igår, får väl se var de ska bo när de är stora.
Glöm inte att så en Hubbe åt mig i år!30 frön squash Du har jättestor trädgård? De brukar ha jättebra grobarhet.
Jag har normalt ett par plantor vardera av spaghettipumpa, Blue Hubbard och en 5-6 squash och det brukar tränga ut en stor del av allt annat. Erfarenheten har lärt mig att sätta dem längs kanterna på landet så de kan välla ut över gräsmattan...
Ska bara leta rätt på frön först. De verkar itne så vanliga längre?Glöm inte att så en Hubbe åt mig i år!
Ska bara leta rätt på fön föst. De verkar itne så vanliga längre?
Trixet med squashvarianter är att så dem sent. De gror direkt och växer snabbt.
Du har jättestor trädgård? De brukar ha jättebra grobarhet.
Jag hade två plantor av squash förra året och det gav 15kg squash kommer nog sätta 4 plantor i år ändå då vi lärt oss använda squash och gärna har mer av den30 frön squash Du har jättestor trädgård? De brukar ha jättebra grobarhet.
Jag har normalt ett par plantor vardera av spaghettipumpa, Blue Hubbard och en 5-6 squash och det brukar tränga ut en stor del av allt annat. Erfarenheten har lärt mig att sätta dem längs kanterna på landet så de kan välla ut över gräsmattan...
Så du inser precis som jag vilka oanade följder 30 plantor squash kan fåJag hade två plantor av squash förra året och det gav 15kg squash kommer nog sätta 4 plantor i år ändå då vi lärt oss använda squash och gärna har mer av den
Finns på impecta :-)Ska bara leta rätt på frön först. De verkar itne så vanliga längre?
Trixet med squashvarianter är att så dem sent. De gror direkt och växer snabbt.