Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Anordnas det inga RR träffar i din närhet?
Vi tillhör SRRSmellan och här ordnas det träffar lite då och då. Det var första gången för oss nu men kommer absolut delta fler gånger!
Tror jag skulle tillhöra södra men jag fick sålla bland medlemsskapen när det skulle ansökas så tyärr är jag inte medlen i SRRS. Får skylla mej själv helt med andra ord
Då ska jag se till att vara där och självklart ska jag hej(j)a på er, i dubbel bemärkelse
Ska även titta på en kompis som ställer sin tik som kommer från samma kennel som min.
Hejsan! Kul med en RR-tråd Jag har själv inte RR men jag är uppvuxen med några fina killar som ägts av Kerstin Näslund. Rex Ventors Elnino, RV Hizakko och RV Kenzo har förgyllt våra år och nu är det Ohgami Loves Amarouk som är min hunds bästa kompis. Själv har jag DP, mest för att jag ville ha en miniatyr RR. Har bittert fått erfara att temperamenet inte är i närheten av varandra
Ridgeback vinet vet jag att det finns i Systembolagets beställnings-sortiment, så besök närmsta informationsdisk på systemet så kan dom nog hjälpa er att ta hem det
Kritik:
Lovande juniortik. Feminin. Välformat huvud med bra uttryck. Välpigmenterad. Bra hals. Fin överlinje. Ännu ej helt utbyggd i bröstet. Bra bendelar. Starka bra tassar. God ridge. Trevligt temperament.
Suddig bild:
Har i efterhand hört att domaren är känd för att vara väldigt hård, då blir man extra glad för den fina kritiken. Han var väldigt förtjust i henne, både utseende och temperament
Hoppas hon fortsätter växa och fyller ut bröstkorgen bara..
Grattis till fin kritik och väldigt fina STORA rosetter (Eller kallar man det något annat när dom är så stora?)
Hon får gå runt och bära omkring på dom ett tag så växer nog bröstet till sig
Grattis till kanonkritik! Hon är väldigt fin er Camaro!
Såg er men jag var så upptagen med att snacka hund med de som har hund från samma kennel som jag så jag hann inte bort till er innan ni begav er iväg
Var däremot framme och tog ett kort på Camaro när hon stod uppställd för domaren som jag tror blev ganska bra. Om du vill kan jag lägga in det här eller vill du jag skickar det på din mail?
Tack!
Ja jag vill jättegärna ha kort!
På mail eller här spelar ingen roll, ta det som blir lättast för dig!
Själv fick jag bara kort på husses rumpa, han stod helt i vägen från mitt håll
Synd att vi inte hann hälsa, vi packade ju ihop ganska tidigt. Blir så när man har en bit att åka..
En annan gång
Corno79 Tack
Ja verkligen jättestora rosetter! Sånt gillar vi
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Hundavel & Ras
Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.