Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv så ligger jag i onepiecen i soffan med täcke och har feber Jävla sambo som har varit hos sjuka barn 
Tack så mycket! Måste vara frisk på fredag för återbesök på kliniken. Den ända glädjen idag är att jag har sålt min gamla sadel 3 lax in på kontot lagom till GHSOgilla Krya på dig!
... Och jag!det är ju bara riktiga, duktiga dressyrekipage som rider med kandar
... Och jag!
Idag fick jag höra på omvägar att vissa tycker inte jag ska ha häst för jag är för fet för den
Den förtjänar bättre och är för fin för mig osv.
Men VAFAN?! Vad är det för fel på folk???
Det är fan inte okej.
Har själv också fått höra detta på omvägar, samt att jag kommer att rida sönder min häst, precis som min förra ( förra hästen upptäcktes det att hennes nervbanor var klippta i frambenen för att maska smärta i framfötterna, bråkig bakgrund, detta upptäcktes via UL, alltså inte jag som tog sönder henne) Dessa människorna borde sköta sitt istället så länge hästen verkligen inte tar skada.Idag fick jag höra på omvägar att vissa tycker inte jag ska ha häst för jag är för fet för den
Den förtjänar bättre och är för fin för mig osv.
Måttligt roande. Gråtfärdig i stallet och tungt nog med skadad häst och sen hans jävla attityd och humör nu när han är rastlös.
Ingen lust alls att åka dit när man får höra sådant. Var visst pengar i sjön ha en sån fin häst när man är för fet ändå för rida den.
Sen inte bra nog för honom heller så jag kommer inte nå de nivåer han förtjänar gå på(?)