Det rekommenderas inte så kallt till frysar, de är inte gjorda för att stå i minusgrader.Min frys låter mer illa när det blir kallt.
Men det kanske är klagomål på att de anser att de borde slippa vistas i utrymmen med minusgrader?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det rekommenderas inte så kallt till frysar, de är inte gjorda för att stå i minusgrader.Min frys låter mer illa när det blir kallt.
Men det kanske är klagomål på att de anser att de borde slippa vistas i utrymmen med minusgrader?
Jösses!!Läste om en tygspray (vad det nu är) som ger kläderna näring efter att man strukit dem.
Behöver kläder näring?
Är det därför mina kläder krymper i garderoben, för jag utfodrar dem för lite?
9GB är jättemycket bara man inte tittar på rörlig bild eller lyssnar på HD-musik.Jag har 9 GB surf kvar på telefonen. Hur snål behöver jag vara till måndag när jag får ny surf? Kan jag surfa nåt alls?
Jag har 9 GB surf kvar på telefonen. Hur snål behöver jag vara till måndag när jag får ny surf? Kan jag surfa nåt alls?
Undrar vad jag gör för fel, för det går åt massor. Är det Insta-'filmerna' som drar mycket? Jag kollar inte på tv i telefonen.Jag har 5 GB i månaden och lyckas aldrig surfa upp allt. Men det beror på vad du vill göra och hur länge du vill göra det.
Har du många appar öppna?Undrar vad jag gör för fel, för det går åt massor. Är det Insta-'filmerna' som drar mycket? Jag kollar inte på tv i telefonen.
Undrar vad jag gör för fel, för det går åt massor. Är det Insta-'filmerna' som drar mycket? Jag kollar inte på tv i telefonen.
Hm... Vet inte? Vet inte ens hur man öppnar/stänger en app? Eller det kanske jag vet fast jag inte är medveten om det? (Tur att det här är tråden för dumma frågor!)Har du många appar öppna?
Hm... Vet inte? Vet inte ens hur man öppnar/stänger en app? Eller det kanske jag vet fast jag inte är medveten om det? (Tur att det här är tråden för dumma frågor!)
Android.Vad har för mobil?
Jag kan trösta dig med att jag inte visste att mobilens web-läsare hanterade flikar innan jag fick ett varningsmeddelande att de skulle stängas automatiskt för att jag hade 100 stycken öppna. Praktiskt att veta att jag faktiskt kan använda flikar efter det - och att begränsa dem till en handfull öppna.Hm... Vet inte? Vet inte ens hur man öppnar/stänger en app? Eller det kanske jag vet fast jag inte är medveten om det? (Tur att det här är tråden för dumma frågor!)
Angående apparna: jag trycker på dem Är det att öppna?Jag kan trösta dig med att jag inte visste att mobilens web-läsare hanterade flikar innan jag fick ett varningsmeddelande att de skulle stängas automatiskt för att jag hade 100 stycken öppna. Praktiskt att veta att jag faktiskt kan använda flikar efter det - och att begränsa dem till en handfull öppna.
Det kan vara mycket uppdateringar och andra stora nedladdningar som hämtas via mobildata i onödan om du inte ställt in att de ska styras till när du har wifi tillgängligt.
Beror på. Jag skulle nog begränsa tittandet av film, oavsett om det är på Netflix eller Instagram, men spela/surfa som vanligt.Jag har 9 GB surf kvar på telefonen. Hur snål behöver jag vara till måndag när jag får ny surf? Kan jag surfa nåt alls?
Oj, jag klarar ofta en hel månad på 6G.Jag har 9 GB surf kvar på telefonen. Hur snål behöver jag vara till måndag när jag får ny surf? Kan jag surfa nåt alls?
Tinar saker på lägsta effekt kan man göra i mer än en halvtimme.Vredet på mikron går till 35 minuter.
Vad gör man egentligen i en mikro som tar över en halvtimme?
Jag har 2 GB/månad i abonnemanget, det brukar gå max 10% av det så jag har 25 GB sparad surf och 16 GB extrasurf som jag fått lite då och då.Min mobil äter också mobildata som smågodis. Ibland, inte varje dag. Men ibland kan det utan problem försvunnit nästan 2 GB på en dag. Kollar jag vilka appar som dragit mest brukar det vara Chrome och Facebook.
Min mobildata för den här månaden är slut. Har gått åt massor! Men jag är för snål för att köpa ny, så jag får vara utan internet när jag är ute.
Alltså, jag undrar mer om det här med UV kläder. Var är poängen med att ha exempelvis en minimal bikini i UV-material? Vill man bara skydda den liten del av bröst och rumpa mot solen?Vad är skillnaden på UV-kläder och helt vanliga kläder?