(Ang Bing som sökmotor i Edge kan man ändra det också, se länk. Man kan även välja använda annat än Google även om det är det som är beskrivet i länken här: https://support.google.com/websearch/answer/464?hl=sv#zippy=,microsoft-edge)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(Ang Bing som sökmotor i Edge kan man ändra det också, se länk. Man kan även välja använda annat än Google även om det är det som är beskrivet i länken här: https://support.google.com/websearch/answer/464?hl=sv#zippy=,microsoft-edge)
Kan jag som rak, "formlös" och plattbröstad ha en "fladdrig" klänning med omlottskärning?
Eller kommer jag se ut som att någon hängt på mig ett tält och/eller riskera att blotta den lilla byst jag har?
Eller en snygg underklänning under, där spetskanten sticker upp lite grand.Omlottklänningar passar i princip alla figurer och känner du dig osäker på ev bystblottning mär du har den på, så sätt ett stygn eller en miniatyrsäkrrhetsnål på insidan
Jag har bara ett bröst så allt urringat åker snett.Eller en snygg underklänning under, där spetskanten sticker upp lite grand.
Är det något hemligt toalarm som går?
Sambon hade en katt förut som var förbannad att han var på toa med stängd dörr. Hon satt utanför och skrek.Varför ungefär samtliga medlemmar i familjen känner sig nödgade att prata med mig och fråga en massa livsviktiga (?) frågor så fort jag sätter mig på toa?
Min hund gråter. Ynk ynk yyyynk!Sambon hade en katt förut som var förbannad att han var på toa med stängd dörr. Hon satt utanför och skrek.
Tack för pushen!Omlottklänningar passar i princip alla figurer och känner du dig osäker på ev bystblottning mär du har den på, så sätt ett stygn eller en miniatyrsäkrrhetsnål på insidan
Schäferblandningen satt utanför lutad mot toadörren. Den var lite svår att öppnaMin hund gråter. Ynk ynk yyyynk!
Varför ungefär samtliga medlemmar i familjen känner sig nödgade att prata med mig och fråga en massa livsviktiga (?) frågor så fort jag sätter mig på toa?
Jag har fortfarande (trots mycket mogen ålder) en tendens att sitta och prata med min mamma när hon sitter på toa. Det härstammar från när jag var liten och hon behövde hålla koll på mig när hon var på toa och jag sprang runt och hade hyss för mig och kunde göra mig illa. Så hon såg alltid till att jag satt och pratade med henne. Och det gör jag fortfarande
För att det finns ingen parfym i att dölja lukten med?Varför luktar så många parfymfria produkter äckligt?
Parfymfri handtvål t.ex.
..frågan kommer av att jag letat efter HTH lotion som inte luktar ILLA. Har gjort slut på en pumpflaska och behöver en ny, verkar smått omöjligt. Apoteken har HTH men utan doft. Dvs med lukt istället.
När man hämtar det nya. Våra var fast i ett säkerhetsskåp i somras, det finns en tråd om detNär man går till polisen för att ansöka om nytt pass (förnya) måste man lämna in sitt "gamla" pass på första besöket för makulering eller är det först när man hämtar det nya passet som de makulerar det gamla? Jag kommer inte ihåg hur det var.