Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh herregud, din stackare så fruktansvärt ont det måste göra! Gör ont i mig bara att se det
Och detta måste du leva med resten av livet? Finns det ingen chans till minsta lilla förbättring?
Styrkekramar!
Låter inte rätt. De försöker nog blåsa dig. Kontakta facket.Och nu krånglar det med min lön för midsommarhelgen. Chefen sa att det skulle bli kvalificerad ÖT automatiskt. Lönekontoret säger att det beror helt på hur man fyller i självservicen. Och då har jag fyllt i fel. Och OB-tillägg får man inte om man inte om man inte har helg på schema( KONSTIGT) så om inte lönekontoret kan ändra hur det är ifyllt så har jag jobbat hela midsommar för min vanliga timlön.
Nej jag tyckte inte heller det. Men lönekontoret var snälla och ändrade så nu är det löst för den här gången.Låter inte rätt. De försöker nog blåsa dig. Kontakta facket.
Åh va irriterande.Fortfarande inget mail....
Jag hade inte väntat På´n ba´!Ger personen veckan ut sedan mailar jag igen....
Heh, det gäller en stallplats så jag känner inte att jag vill tjataJag hade inte väntat På´n ba´!
Jag skulle vara rädd att dom hade missat mailet. Jag är för på för att inte maila pronto.Heh, det gäller en stallplats så jag känner inte att jag vill tjata