Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Avslöja helst inte sen i tråden om vem det är, jag har inte sett så mycket av serien än men håller på...
Jag tror helt ärligt att vi aldrig kommer få veta, vad de än säger...:rofl:
Men det är klart jag inte säger något, oavsett, för det gör man bara inte!
Däremot kan du ju säga till om du vill spåna teorier, det är roligt och det finns hur många som helst, som typ aldrig leder någon vart :D

Oj...jag ber om ursäkt ifall det råkade bli en spoiler där! Förlåt! :eek:

Senast ändrad:
Avslöja helst inte sen i tråden om vem det är, jag har inte sett så mycket av serien än men håller på...

Enkelt! Det är ju jag som är A. Liksom. Astronaut! (heter jag ens Astronaut här fortfarande?)..skämt åsido! Ska heller inte spoila men hoppas du finner PLL bra du med :D Spencer är min favorit för övrigt ^^

(och ja, hette visst astronaut fortfarande).

Bokade just in mig på Bj:n...booorde kanske gå på onsdag, men jag gillar inte den instruktören, inte gymmet, inte salen och definitivt inte alla jäääävla speglar! :mad:

Läst på facebook:
I Saudiarabien är det förbjudet att importera videoband med mupparna för att miss Piggy är ett orent djur.

O_o

Jag tappade min favoritmugg idag, örat gick sönder. Fick slänga den. :(
...så nu har jag en anledning att köpa nya muggar!!!! :banana:

Träffade en hyfsat trevlig kvinna på tfn och behövde inte stå länge i kö. Och såklart var det precis som jag trodde. Men nu är det överstökat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 240
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 414
Senast: pepp
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
974
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Mål 2025
  • Äta rätt saker, vad då?