Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu vet jag inte riktigt om du menar hysterisk i dess riktiga betydelse, men isf förstår jag att du har det otroligt jobbigt och behöver öva.

Jag reagerar inte så, jag får mer lixom ostoppbar fart och blir extremt fokuserad på att lösa problemet, tills det är klart. Sen är det lugna gatan igen.
Hysterisk är kanske en nivå överdrift men jäkligt stressad och blir orolig.

Suck. Jättetomt på kontot och inga pengar förrän på fredadg/lördag. Kul. Tur katten har mat i alla fall! :(
Imorgon ska jag till hudläkaren men snäll granne lånar ut sitt busskort...

Finns en utmaning på gymmet, delta i 20 gruppträningar före oktober "något" och vinn pris...synd att man bara får delta en gång.
20 pass för mig är två, max tre veckor :rofl: :rofl:

Städar städar och städat hela dagen lång. Möblerar om lite med sonens hjälp och det blir nog bra detta med till slut.

IKEA ringde idag. Har reklamerat lite grejer som jag fick i januari. :o Tog lite tid för mig att maila dem lixom. Nåja, de skickar en ny del i stället för den som var sprucken + returportolapp till grejer som ska tillbaks. Så ville hon ha mitt kontonr för återbetalning, blev lite misstänksam men skrev ju bara ordernr i mailet så det måste ju varit IKEA hon ringde från, annars hade hon inte haft mitt telenr. :cautious: Så gav henne kontonumret. Få se om det blir länsat. :nailbiting: :crazy:

På Glassmagasinet i Visby har/hade de glass med sill-och gräslökssmak :eek: :eek:

Urk vad äckligt!:wtf:
På tal om glass har jag ätit en riktig storsvullo idag. Var på Glassiären i Karlskrona. Tre kulor för 45 kr men typ en liter glass ju:D
Följde med syrran på agility tävling i Karlskrona. Så blev glass efter.

Min kokosolja har blivit helt transparent och flytande, tidigare var den fast och vit. Betyder det att det är rätt varmt i min lägenhet? :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 240
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 414
Senast: pepp
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
974
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Mål 2025
  • Äta rätt saker, vad då?