Dålig stil, hoppas du får svar i dag. Går själv i väntan på svar och det är ju nästintill olidligt!Fortfarande inget mail. Är inte säkert att jag får något svar heller...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dålig stil, hoppas du får svar i dag. Går själv i väntan på svar och det är ju nästintill olidligt!Fortfarande inget mail. Är inte säkert att jag får något svar heller...
Spännande! Jag väntar på ponnyns nya sadel som ska komma i dag. Den väntar på utlämningstället nuVäntar på min nya bomlösa sadel. Är i Malmö nu enligt sökningen.
Spännande! Jag väntar på ponnyns nya sadel som ska komma i dag. Den väntar på utlämningstället nu
En clearidge house ponnysadel, den är den enda som passar min lilla dam oavsett vad jag tycker om just clearidge sadlarnaJa visst är det
Jag har aldrig ridit i den här typen av bomlös. Är typ freeform stil. Har ju redan en bomlös vojlock med fårskinn liggande i bilen
Återstår att se vad herr Häst tycker. Han känner efter noga när det är nåt nytt.
Vad är det för sadel du väntar på?
Ja, det är inte kul inte... Fortfarande inget svar. Jag vet att personen varit online då jag snokat rätt på Fejjan.Dålig stil, hoppas du får svar i dag. Går själv i väntan på svar och det är ju nästintill olidligt!
Men åh! Många kramar!Vråldeppig. Precis hemkommen från hudkliniken i Lund... Det går inte bra för mig nu
Åh herregud, din stackare så fruktansvärt ont det måste göra! Gör ont i mig bara att se detTack!! Är så jävla deppig, och så innerligt trött på att bli uttittad. Jag kan inte hjälpa att jag har psoriasisfläckar över större delen av kroppen, och det smittar inte...men det tror folk när dom ser det . Vuxna är värst och glor bara, barn frågar - jag förklarar och sen är det inte mer med det.
Fötterna är värst, jag har inte bara ppp utan även aggressiv psoriasis som sprider sig som satan rent ut sagt (läkaren tyckte ordentligt synd om mig när hon till och med hittade fläckar mellan skinkorna..). Jag får redan biologiska läkemedel som ska även ta detta, men det blir bara värre. Så nu ska jag smörja som fasen, ha cortisonlösningar och plattor kring fötterna hela sommaren - minst. Och naturligtvis tillhör jag de 0,2% (enligt min hudläkare...) som har sjukdomen som blir sämre av sol och värme.
Så här ser utsidan av vänstertassen ut, sen har jag på insidan och på undersidan också (och på/under/mellan tårna). Det gör så vansinnigt ont! Jag känner mig som en gnällkärring, men detta är riktigt plågsamt, varje steg jag tar bränner som eld. Och eftersom jag har så kraftiga inflammationer så svullnar ben och fötter dessutom upp.
Tack!! Är så jävla deppig, och så innerligt trött på att bli uttittad. Jag kan inte hjälpa att jag har psoriasisfläckar över större delen av kroppen, och det smittar inte...men det tror folk när dom ser det . Vuxna är värst och glor bara, barn frågar - jag förklarar och sen är det inte mer med det.
Fötterna är värst, jag har inte bara ppp utan även aggressiv psoriasis som sprider sig som satan rent ut sagt (läkaren tyckte ordentligt synd om mig när hon till och med hittade fläckar mellan skinkorna..). Jag får redan biologiska läkemedel som ska även ta detta, men det blir bara värre. Så nu ska jag smörja som fasen, ha cortisonlösningar och plattor kring fötterna hela sommaren - minst. Och naturligtvis tillhör jag de 0,2% (enligt min hudläkare...) som har sjukdomen som blir sämre av sol och värme.
Så här ser utsidan av vänstertassen ut, sen har jag på insidan och på undersidan också (och på/under/mellan tårna). Det gör så vansinnigt ont! Jag känner mig som en gnällkärring, men detta är riktigt plågsamt, varje steg jag tar bränner som eld. Och eftersom jag har så kraftiga inflammationer så svullnar ben och fötter dessutom upp.