Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som jag förut, hungrig men inte sugen på matVv trött och rastlös på samma gång. Dålig kombination
Så skönt att höra att det är ngn mer än jag! Tack!
Men jag måste öva!
Jag tar tag i det direkt men om inte motparten gör det också hjälper det ju inte. Och jag behöver faktiskt för mitt eget välmående öva.Jag övar inte jag tar tag i situationen direkt. Men jag bor ju så bra med att alla kontor finns i min stad, att jag samma dag kan ta mig dit där det uppstått krångel och lösa situationen på plats. Sen kan jag sluta irritera mig
Jag tar tag i det direkt men om inte motparten gör det också hjälper det ju inte. Och jag behöver faktiskt för mitt eget välmående öva.
Sitter och tittar ut över havet
Att inte hetsa upp mig/ oroa mig/ må så dåligt så fort det blir minsta lilla.Vad är det du behöver öva på?
Att inte hetsa upp mig/ oroa mig/ må så dåligt så fort det blir minsta lilla.
Jag är precis så och jag måste lära mig att det oftast löser sig utan att bli hysterisk.Fast, jag förstår dig. Hade jag inte kunnat fixa mina problem pronto, så hade jag mått apskaft jag med om jag skulle behöva gå och vänta. Sen är jag speedy gonzales när jag sätter fart, så från en sekund till en annan så är jag på språng redan.
Det jag skulle behöva lära mig är att tagga ner, men det är baske mig inte lätt.
Nu vet jag inte riktigt om du menar hysterisk i dess riktiga betydelse, men isf förstår jag att du har det otroligt jobbigt och behöver öva.Jag är precis så och jag måste lära mig att det oftast löser sig utan att bli hysterisk.