Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ont i huvet, typ migrän men inte så svår, tog diklofenak för nån timme sen och borde väl vilat men ibland så vill man inte! :meh:
Äter en kvarg med bf-datum 6 juli men den är ätbar om än lite vattnig på ytan.

Så skönt att höra att det är ngn mer än jag! Tack!
Men jag måste öva!

Jag övar inte ;) jag tar tag i situationen direkt. Men jag bor ju så bra med att alla kontor finns i min stad, att jag samma dag kan ta mig dit där det uppstått krångel och lösa situationen på plats. Sen kan jag sluta irritera mig :)

Jag övar inte ;) jag tar tag i situationen direkt. Men jag bor ju så bra med att alla kontor finns i min stad, att jag samma dag kan ta mig dit där det uppstått krångel och lösa situationen på plats. Sen kan jag sluta irritera mig :)
Jag tar tag i det direkt men om inte motparten gör det också hjälper det ju inte. Och jag behöver faktiskt för mitt eget välmående öva.

Hua...passet blev så ångestladdat att jag bara ville gå...men jag tog mig igenom det i alla fall och det är meningen att jag ska fortsätta tydligen...fick kaffe av min vän i receptionen och under tiden spelades en låt från första bj-programmet jag var med på så. Ja...
Och så kom instruktören och ba:
- vill du ha lila hårfärg?
"Jaaa! :D"
- Jag har gett upp min lila slinga nu så du kan få det som är kvar :)

Så nu ska jag försöka hitta någon som är bra på att färga :D

Svettig, det är kvavt ute. Det pratas om åskväder men tänkte försöka klippa lite mer gräsmatta innan.
Ska ladda med kaffe bara.
Och vatten så klart :)

Klippt så mycket jag orkade idag. Nu har höger axel sagt upp sig så nu tar jag kväller.

Nattade utekaninerna med så jag inte behöver gå ut till dem något mer.

Att inte hetsa upp mig/ oroa mig/ må så dåligt så fort det blir minsta lilla.

Fast, jag förstår dig. Hade jag inte kunnat fixa mina problem pronto, så hade jag mått apskaft jag med om jag skulle behöva gå och vänta. Sen är jag speedy gonzales när jag sätter fart, så från en sekund till en annan så är jag på språng redan.
Det jag skulle behöva lära mig är att tagga ner, men det är baske mig inte lätt.

Fast, jag förstår dig. Hade jag inte kunnat fixa mina problem pronto, så hade jag mått apskaft jag med om jag skulle behöva gå och vänta. Sen är jag speedy gonzales när jag sätter fart, så från en sekund till en annan så är jag på språng redan.
Det jag skulle behöva lära mig är att tagga ner, men det är baske mig inte lätt.
Jag är precis så och jag måste lära mig att det oftast löser sig utan att bli hysterisk.

Jag är precis så och jag måste lära mig att det oftast löser sig utan att bli hysterisk.
Nu vet jag inte riktigt om du menar hysterisk i dess riktiga betydelse, men isf förstår jag att du har det otroligt jobbigt och behöver öva.

Jag reagerar inte så, jag får mer lixom ostoppbar fart och blir extremt fokuserad på att lösa problemet, tills det är klart. Sen är det lugna gatan igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 257
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 425
Senast: pepp
·
Svar
17
· Visningar
255
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 007
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar