Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man är klar med FK börjar A-kassan. Säger att kassakorten inte stämmer med arbetsgivarintygen. Jag kollar om och om igen och dom stämmer! Morr! Jag hatar att ha sånt här hängande över mig.

Läser bloggar. Kommer in på @cili s blogg. Människan cyklar från Falköping till Göteborg tur och retur (lite mer än 12 mil/resa) för att hämta sitt objektiv. Det kallar jag.. för ett träningspass.
Nähädu, jag tänker ta tåget hem! Cykeln får flytta in i nya lägenheten. 12 mil räcker för den här dagen! (och imorgon, och på söndag, sen har jag kanske vilat färdigt)

Nähädu, jag tänker ta tåget hem! Cykeln får flytta in i nya lägenheten. 12 mil räcker för den här dagen! (och imorgon, och på söndag, sen har jag kanske vilat färdigt)

Nu lät det lite vettigare ;) Haha! När är du i Falköping? Smsa eller så, kanske har vägen förbi och kan hjälpa dig hem den sista biten.

Nu lät det lite vettigare ;) Haha! När är du i Falköping? Smsa eller så, kanske har vägen förbi och kan hjälpa dig hem den sista biten.
I will!
Någon gång under morgondagen. Antingen tidigt på morgonen eller lunch, tänkte jag.
Just nu sitter jag i Lerum och är halvdöd. Två mil kvar. Mitt vatten tog slut för fem mil sedan, så att se lidlskylten och veta att det finns att köpa här kändes som att vinna storvinsten. Har aldrig älskat lidl så mycket som idag!

I will!
Någon gång under morgondagen. Antingen tidigt på morgonen eller lunch, tänkte jag.
Just nu sitter jag i Lerum och är halvdöd. Två mil kvar. Mitt vatten tog slut för fem mil sedan, så att se lidlskylten och veta att det finns att köpa här kändes som att vinna storvinsten. Har aldrig älskat lidl så mycket som idag!

Osis! Trodde du skulle hem idag. Bröllop o.s.v. imorgon så jag kan tyvärr inte hjälpa dig hem då :(
Ja, ibland är Lidl bra :D

Men jösses @cili :eek::eek: (och ändå är jag på något sätt faktiskt inte förvånad :rofl::rofl:

VV: jag tror veckans pass tog ut sin rätt, missade Bp:n igår (satt visst hemma och åt choklad istället...) och har i princip sovit heeela dagen idag. Bortsett från en sväng till McD för att hämta kaffe, i hopp om att piggna till!)
Imorgon blir det BodyJam, varesig jag vill eller inte. Jag måste ta mig dit, sedan får det gå som det blir. Hua.
På gott och ont är det vår lugna och överpedagogiska instruktör som har passet, inte någon av galningarna...

Och apropå det såg jag att det var den Grit-instruktör jag har väldigt svårt för (japp det finns sådana instruktörer hos oss också) så den där galna kombinationen av Ba och Gs får vänta. Tyvärr, för det var roligt! :D
"Du gillar ju galenskap!" var det någon som sa...och yes. I sure do...

Och jag som tyckte jag var rätt duktig när jag cyklade tur och retur till Jula i Skara för att handla :p på nätta drygt 6 mil sammanlagt :o
Det är också bra gjort!
Har åkt Falköping - Varnhem och tillbaka för att besöka min mamma några gånger, också totalt 6 mil men galet jobbig hemväg! Dessa 12 mil gjordes främst på envishet :)

Tagit semester på riktigt.
Stört mig på A-kassan. Alldeles för nervös för småsaker. SKA släppa det nu.
I morgon är det V75! Upp tidigt för att få vår plats.

Tagit semester på riktigt.
Stört mig på A-kassan. Alldeles för nervös för småsaker. SKA släppa det nu.
I morgon är det V75! Upp tidigt för att få vår plats.

Förstår att du stört dig. Sånt där stör mig oxå, jag kan inte slappna av förrän det är ordning och reda. Det måste vara ordning och reda :cool: allt annat :down: är omöjligt för mig.

Har fått en ny favoritlåt: You can have it all - Jill Johnson. :banana: Hade visst den i datorn så har typ missat att lyssna på den eftersom jag oftast lyssnar på musik med telefonen. O_o

CD:n Being who you are = :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 257
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 425
Senast: pepp
·
Svar
17
· Visningar
255
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 007
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar