Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Orättvist är vd det är haha@Sonic76: Pisseväder här också... pratade med särbon alldeles nyss, där uppe har fuskisarna SOL!
Har du lyckats lösa alla dina skulder nu?Känner mig nöjd med dagen, sista papprena skrivna och allt är klart med ekonomin och som belöning har jag ( ) av alla människor spenderat några timmar på stan och shoppat kläder åt enbart mig själv Jag som aldrig shoppar åt mig själv, och dessutom köpte jag en klänning
Jag som aldrig använder klänning
Ja. Det är nästan ett mirakel . Min faster som jag inte träffat på över 15 år dök plötsligt upp från ingenstans när hon fick höra om min situation och erbjöd mig ett privat lån utan ränta som jag kan betala tillbaka helt i min egen takt. Det för att stoppa dom skenande räntorna och få kontroll över situationen. Jag har dessutom lyckats förhandla bort nästan 1/3 av skulderna hos inkasso och därmed sänkt skulderna och lånet blev mycket mindre än vad vi trodde från början. Så jag är glad och lycklig och känner mig trygg för första gången på många många årHar du lyckats lösa alla dina skulder nu?
Det är helt fantastiskt! Vad skönt för dig!Ja. Det är nästan ett mirakel . Min faster som jag inte träffat på över 15 år dök plötsligt upp från ingenstans när hon fick höra om min situation och erbjöd mig ett privat lån utan ränta som jag kan betala tillbaka helt i min egen takt. Det för att stoppa dom skenande räntorna och få kontroll över situationen. Jag har dessutom lyckats förhandla bort nästan 1/3 av skulderna hos inkasso och därmed sänkt skulderna och lånet blev mycket mindre än vad vi trodde från början. Så jag är glad och lycklig och känner mig trygg för första gången på många många år
Ja det är verkligen helt oslagbart det här. Det känns som om hela världen är öppen och ligger för mina fötter nu och en 6 år lång mardröm har tagit slut.Det är helt fantastiskt! Vad skönt för dig!
Synd att det inte funkar så för alla...Ja det är verkligen helt oslagbart det här. Det känns som om hela världen är öppen och ligger för mina fötter nu och en 6 år lång mardröm har tagit slut.
hur menar du nu?Synd att det inte funkar så för alla...
Som jag skrev barahur menar du nu?
Jag bad dig förklara för jag förstod helt enkelt inte, det kändes mest som nåt slags avundsjukt inlägg...Som jag skrev bara
Det finns ju de som inte lyckas få någon ordning p.g.a strul från alla håll och kanter, jag har tur som "bara" har krångel med FK och därför kommer få behöva gå till kyrkan och, i bästa fall, få ett litet bidrag därifrån.
T.ex.
Därav min fråga. Det är lätt att missförstå text rakt av.Då kände du fel. Vad skulle jag ha att vara avundsjuk på?
JAG har inte så stora problem i mitt liv (men jag kunde mycket väl ha haft det - och jag har haft det betydligt värre) så jag klagar inte, och är definitivt inte avundsjuk.
Det är ju bra att det ordnat sig för dig.
Ok.Därav min fråga. Det är lätt att missförstå text rakt av.
Verkligen glad för din skull!Ja det är verkligen helt oslagbart det här. Det känns som om hela världen är öppen och ligger för mina fötter nu och en 6 år lång mardröm har tagit slut.
Ja det är verkligen helt oslagbart det här. Det känns som om hela världen är öppen och ligger för mina fötter nu och en 6 år lång mardröm har tagit slut.