Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som jag skrev bara :)
Det finns ju de som inte lyckas få någon ordning p.g.a strul från alla håll och kanter, jag har tur som "bara" har krångel med FK och därför kommer få behöva gå till kyrkan och, i bästa fall, få ett litet bidrag därifrån.
T.ex.
Jag har glömt, varför är du sjukskriven?

Varenda gång jag ser dina inlägg så blir jag förvånad över att du inte har ett jobb, du skriver bra, verkar aktiv och du verkar intresserad av sjukvården. Du har inte funderat på att studera till ett yrke som kan passa dig trots sjukdom/funktionshinder? Du hade blivit en killer-medicinsk-sekreterare! :)

Kan själv arbeta heltid trots sjukdom då jag har högriskskydd, dvs jag har ingen karensdag om jag blir sjuk = jag har råd att stanna hemma och med en förstående chef som är informerad om sjukdomen så är det inga konstigheter att tex behöva vara hemma en vecka :)

Och eftersom buke och mobil inte samarbetar + att mobilen är dum så blev inte det svaret som det var tänkt, jag hann inte ändra färdigt :eek:
Så ursäkta den otroligt tråkigt skrivna texten :)
Men att/varför jag inte jobbar är min ensak, ska bli intressant att se vad som händer nu, dock :eek:

Jag blev hembjuden till en kille som jag träffade här utanför, han hade sett mig på gymmet :rofl::rofl:
Iiiinte så jättesugen på att gå hem till honom, men eventuellt kunde det ju vara trevligt att ses :D

Ni får utsäkta men jag är på för dåligt humör för att tycka att ni är lustiga.
Det var inte så jag menade Marie, jag menade att sommaren redan är här, runt omkring oss i grönskan som frodas och ljuset som lyser upp.
Men det kan ju vara olika, för en del är värmen och solen sommaren, för mig är den allt annat så som grönskan som frodas, ljuset, insekterna och till och med regn. Så just jag saknar enbart värmen och solen men för min del så är sommaren redan här i all sin vackra prakt minus värmen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 257
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 432
Senast: pepp
·
Svar
18
· Visningar
280
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 036
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar