Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
BRiuwBXCIAAVnl4.jpg:large

Somnade visst på soffan, helt slut. Men sovit bra och drömt om både hästar och ridning i skog och mark och om hus och människor;)

Spännande. ..instruktören som ska ha Bodyjam imorgon blev magsjuk före sitt pass i onsdag och hon lär nog inte vara tillräckligt pigg tills i morgon så nu kan det bli lite hur som helst, och jag blev plötsligt nervös för det :eek::eek: :rofl:

Min handläggare på fk har visst en "plan" för mig, enligt kuratorn...spännande. Jag skulle kunna gå med på ungefär vad som helst så länge det inte innebär att jag måste sluta träna :eek:

...och har jag en JÄKLA tur får jag en massa träningsavgifter retroaktivt (juni-februari...) det blir en fin summa det :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
377
· Visningar
11 936
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 309
Senast: Tantan
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på... 2
Svar
37
· Visningar
3 174
Senast: hastflicka
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
14 953

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka