Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästen gick riktigt bra idag. Tog en tur till paddocken och han gick så sakta och fint i traven, nästan på stället:love:
Han rör sig riktigt bekvämt med ullsadeln:up:

Men sen upptäckte jag att ena fjädern bak på bilen gått av. :down:
Undrar vad det kostar att laga:confused:

sov fruktansvärt dåligt inatt, testade att sova ett par timmar i em men ja.
Nu har grannen fest så det lär bli lite sömn i natt med.
Har inte mycket surf kvar Heller så kan inte se på film. Surfen måste räcka två veckor till.

Tränade i onsdag rätt hårt, hade grym träningsvärk i tre dagar, sån tärningsvärk att jag knappt kunde sätta mig ner eller gå. Ingen träning dom dagarna men var ändå i stallet och red massa osv :)
Har hittat häst att låna i vår och målet är ställt på SM i sommar :D

Tränade i onsdag rätt hårt, hade grym träningsvärk i tre dagar, sån tärningsvärk att jag knappt kunde sätta mig ner eller gå. Ingen träning dom dagarna men var ändå i stallet och red massa osv :)
Har hittat häst att låna i vår och målet är ställt på SM i sommar :D

Den träningsvärken blev jag varnad för inför mitt första Bp...förstå hur BESVIKEN jag blev när den uteblev? :eek:

Alla tjatar plötsligt om att jag borde träffa någon :crazy: Nu har ju min hjärna bestämt sig för att alla män är lika galna som mitt x så det lär ju inte hända:cautious:

Det bästa med att vara singel är att jag kan fastna en lördag som i kväll i stallet till 23 utan problem och bara pyssla och gosa häst utan att någon tjatar om att man måste vara hemma eller iväg bara för att det är lördag :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 779
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar