Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Både rolig och ledsam vecka framöver. På torsdag flyttar min älskade medryttarhäst till försäljningsstall :cry: på fredag ska jag åka upp och åka skidor med jobbet och på söndag ska vi åka långt och titta på ny ponny :)

Fy vad jag hatar att inte veta vad den andra tycker! Beter sig på ett visst sätt, men verkar ändå vara på ett annat sätt! Off? Inte off? BLÄ!:(

Jag ser filmen på 5an, den verkar spännande.

Unknown
BRITTISK ACTION FRÅN 2011.När doktor Martin Harris vaknar ur en fyra dagar lång koma efter en bilolycka gör han en chockerande upptäckt. En annan man har stulit hans identitet. Men ingen känner igen honom, inte ens hans egen fru, och Harris tvingas påbörja en våldsam och desperat kamp för att få reda på sanningen om sitt liv.

I rollerna: Liam Neeson, Diane Kruger, January Jones. Regi: Jaume Collet-Serra.

Efter att ha rensat ut allt som var dåligt i kyl och skafferi finns en påse havregryn och en flaska sweetchili sås kvar. Mums.

Människor suger.
Nu gått ut med att jag tar en paus från två diverse "föreningar". Fokuserar på stall och gym nu istället. Vänner är uppenbarligen inget för mig för det bara EKAR.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 776
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar