Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså...de däringa danspassen jag går på kan få konsekvenser på spotify...och på hjärnan...alltså...DET HÄR...DET HÄR snurrar på min hjärna nu...:rofl::rofl:
#menförlivet

...det är här dock "vår" version av den...(fast den går inte heller att lyssna på...men koreografin är så sjukt bra! :D )

dom varnar för strömavbrott här...det blåser litegrann :angel: jag har inte tid med strömavbrott.. och hundarna (eller hundEN) kommer vara knäpp hela natten om det blir strömavbrott. Vi har alltid tv'n på på nätterna för att han inte ska vakta mot grannarna på nätterna. vi har grannarnas kök bakom sovrumsväggen och dom lagar mat på nätterna.. :down:

gah! jag får klåda i ögonen. Någon på fb "söker vuxen hjälmar till skoteråkning. både cross hjälm och integralhjälm även barn kan vara intressant"
Söker människan bara hjälmar? eller söker människan en vuxen, hjälmar, en cross, en till hjälm och barn? :banghead: :D

gah! jag får klåda i ögonen. Någon på fb "söker vuxen hjälmar till skoteråkning. både cross hjälm och integralhjälm även barn kan vara intressant"
Söker människan bara hjälmar? eller söker människan en vuxen, hjälmar, en cross, en till hjälm och barn? :banghead: :D
Hahahaha!! :rofl::rofl:
...jag lider med dig för övrigt. Det var illa, riktigt illa...:eek:

slagsmål hos grannen. spännande lördag
tur nog lyckades de andra skilja dem åt men det var ett jävla liv en stund.

Vv solen skiner från en klarblå himmel. Håller tummarna för att det ska hålla i sig resten av dagen :) kl 10 ska jag vara i stallet igen :D

Min rygg är riktigt ond, min hals är förbannad, min tand skriker och mina ögon har grus. Jag måste börja ta bättre hand om mig:banghead: .....letar i bot i ört och tillskottskåpet :d

Blir nog ingen Sh´bam (eller Cx) idag, måste vila kroppen från halsont så jag kan gå på Bj (:love: ) imorgon :D
Vilket förvisso är lite synd eftersom jag faktiskt känner att jag förstår lite grann av Sh´b nu...:p

38.8 grader feber. Jag som alltid har låg temp och aldrig får feber !
Jag tror jag dör snart :nailbiting: nackdelen med singellivet- ingen annan tar hand om en, lagar mat och hjälper en när man är sjuk :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 779
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar