Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
-jag har sådär 2 gram mjölk och femtusen kilo Oboy, och då blir det alltid sådär nästan svart och då brukar jag såhär hälla i mer mjölk, men då räcker inte glaset till, så då måste jag hälla över i ett annat glas, ett större gla, eller ett till glas, om det inte finns något stort glas...det blir rätt mycket Oboy då...:
/Elin, "Fucking Åmål" - 1997
:rofl::rofl:

Jag vet inte om jag vågar släppa ut hästen i dag :cautious:

Tänk om jag kunde ta hand om mig själv lika bra som jag tar hand om mina djur :angel:

Jag passar på att koka kvittenmos och kvittenGelé innan jag åker till stallet, ska städa och handla lite oxå till dumplingsarna jag ska bjuda kompisen på i morgon. Bra helg dethära :)

Jag är så glad, så glad, så glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad...bara för att jag är bäst! :D :banana:
(Fast jag hade ju inte klarat det utan en rejäl knuff på traven...)

@EmmaW och @GotAsecret jag får ju träningsvärk när jag tagit i ordentligt, får helt enkelt höja vikterna ännu mer nästa styrketräningspass :p är mest när jag simmar som jag inte får träningsvärk :)
Det spelar ingen roll hur mycket JAG tar i, blir möjligtvis mör...men idag höjde jag en del vikter på pumpen så det vore väl själva *piiiiip* om jag inte känner av något imorgon :eek:

@Malin_L för jag förknippar träningsvärk med känslan av att tränat "på riktigt" får jag inte ont (nu pratar vi inte så ont att jag knappt kommer upp ur sängen) så känns det mentalt som jag inte tränat. Låter säkert jättekonstigt. :)

Vv 4,5 timme i stallet :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 782
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar