Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fyller år snart och bestämde mig precis för fjärde året i rad (hej 30-årskris) för att jag vill ha barn.

Får se om det hinner bli något innan året är slut.

Igår fick dottern magsjuka. Jippie eller inte! Vid rödljuset i stan när jag skulle sola och sambon och dottern skulle handla. Det blev bara illgas hem igen. Kaos på jobbet är det med, men de ville inte ha dit mig idag ;)

jag köpte sju ponnytäcken, tre par benskydd och en uppsättning transportskydd för 380kr häromdagen! begagnat, men allt var helt och fräscht! helt okej :)
Köpte borstar och borstväska och en grimma för bra mycket mer än så :O så totalt har väl ponnyutrustningen gått på 1000kr. Och nu har han allt han behöver så länge. Så då är det bara tumhållning i en dryg vecka till :)

Vilken jäkla tur att jag kollade. Hade ett bokat pass på gymmet, som jag inte hade tänkt gå på för jag ska till boländerna (nu när jag har busskort är det la bra att använda det? :D ) på Sh´bam,
Kommer bli "spännande" när man MÅSTE boka alla pass och förmodligen inte kommer kunna gå på hälften av de man vill :(

Så varit på liten linskoll hos optikern och sen hämtat ut jackan på Outnorth. Hittade ju en på rean och passade på att använda mina presentkort.

Trött. Tio och en halv timme på jobbet. Och sen motion 45 min. Lika länge i morgon men då tar jag nog veckans första vilodag från motion.
Jag ger med mig gör John Blunds önskan.

Alltså...stora salen på stora gymmet ska räcka till 40 pers, vi var TIO...och likförbannat blev jag tacklad?!? :confused:
Det har inte ens hänt i salen som tar 25 pers, trots att det är samma koreografi...

Har påböjat mina extrakurser i dag:up:. Dygnet skulle absolut behöva minst 6 timmar till i några veckor framöver:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 782
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar