Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter spännande :D

Jag försöker börja packa lite men jisses.
Har en knäpp löptik och en kanin som hunden är rädd för haha.
Ska bli skönt att kunna stänga in lite på tomten till sommaren så hunden kan vara ute

Hur har det gått? Med ditt hackade bankkonto?

Så sjukt jäkla rastlös! Kan förvisso gå mot gymmet redan nu, fastän jag inte ska träffa sällskapet förrän kl 18, och passet börjar 19, men jag kryper på väggarna :o
(funderar på att strunta i broddarna hem sedan så kan jag glida ner för backen, lär inte orka gå :rofl::rofl: )

Vilken jävla träningsvärk. Först PW/jogg 3.6 km, sen 75 sit-ups, 20 utfallssteg, 30 squats och 30 sek plankan. Är man otränad eller? Svar JA men det blir det snart ändring på :) Sen fika på stan med en fin vän, ganska bra dag :)

Hata hata tvättstuga! Var och kollade till tvätten efter tre!!! timmar och den var fortfarande inte klar. Och det är jättekallt ute.

Ena ponnyn har fått några regnskållor igen :devil: Jag är dock inte orolig utan vet att ca 2 behandligar under en vecka kommer ta död på dom jävla bakterierna :sneaky: . Jag vet också orsaken nu och jag kommer aldrig mer köpa täcken från börjes och ska göra mig av med dom jag har. Andasfunktionen fungerar inte på dom :rage: :banghead: :mad:

Förutom det så kan jag ju inte rida hästen än pga av den sargade huden men hon måste ju aktiveras så i dag har vi promenerat/ sprungit en sväng. Hästen flög lätt och smidigt fram trots snö upp till knäna, nöjt tuggandes, frustande och kastade busigt med huvudet :love: Bredvid springer jag mindre graciöst :o med snö upp till knäna, stånkandes, pustandes, mjölksyra i benen och blodsmak i munnen :angel: Gissa vem som har kondis och inte :p Men det gör inget för älskade hästen var så glad och nöjd och då är även jag det! Älskade underbara häst :love:

Instruktören hade bytt koreografi till Ba, och för en gångs skull klagar jag inte...den funkade bättre för mig (annars brukar jag bli typ dönervös så fort någon av dem säger "nu byter vi..." :p ) så jag är jättenöjd med kvällens pass :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 782
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar