Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
BRiuwBXCIAAVnl4.jpg:large

Somnade visst på soffan, helt slut. Men sovit bra och drömt om både hästar och ridning i skog och mark och om hus och människor;)

Spännande. ..instruktören som ska ha Bodyjam imorgon blev magsjuk före sitt pass i onsdag och hon lär nog inte vara tillräckligt pigg tills i morgon så nu kan det bli lite hur som helst, och jag blev plötsligt nervös för det :eek::eek: :rofl:

Min handläggare på fk har visst en "plan" för mig, enligt kuratorn...spännande. Jag skulle kunna gå med på ungefär vad som helst så länge det inte innebär att jag måste sluta träna :eek:

...och har jag en JÄKLA tur får jag en massa träningsavgifter retroaktivt (juni-februari...) det blir en fin summa det :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 782
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar