Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ska nog mycket till innan jag testar det.. :p
Därmed INTE sagt att det inte skulle fungera :)
Misstänker att det är lite väl dyrt dock.

Det ska nog mycket till innan jag testar det.. :p
Därmed INTE sagt att det inte skulle fungera :)
Misstänker att det är lite väl dyrt dock.

Silver är inget en människa behöver och är tom giftigt för oss. Det är dock bakteriedödande vilket används i vissa kylskåp bla. Det finns å andra sidan en misstanke om antibiotikaresistens hos bakterier kopplat till silverintag vilket gör mig enormt tveksam. Forskare i Lund har också påvisat risk för hjärnskador i samband med silverintag. Kolloidalt silver får inte säljas som kosttillskott i Sverige, det förbjöds 2010, och säljs enbart som vattenreningsprodukt.

Googla "argyria", på egen risk!

Hur glad blir man inte när nya praktikplatsen undrar om man kan börja 2 dagar senare för att de ska hinna få hem dator och skrivbord och möblera in min plats på kontoret :)

Mindre glad blir man när ett pestförkylnings monster kommer hemcyklandes och sprider basiller på en:arghh:
Jag vägrar bli sjuk nu!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 776
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025