Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ska nog mycket till innan jag testar det.. :p
Därmed INTE sagt att det inte skulle fungera :)
Misstänker att det är lite väl dyrt dock.

Det ska nog mycket till innan jag testar det.. :p
Därmed INTE sagt att det inte skulle fungera :)
Misstänker att det är lite väl dyrt dock.

Silver är inget en människa behöver och är tom giftigt för oss. Det är dock bakteriedödande vilket används i vissa kylskåp bla. Det finns å andra sidan en misstanke om antibiotikaresistens hos bakterier kopplat till silverintag vilket gör mig enormt tveksam. Forskare i Lund har också påvisat risk för hjärnskador i samband med silverintag. Kolloidalt silver får inte säljas som kosttillskott i Sverige, det förbjöds 2010, och säljs enbart som vattenreningsprodukt.

Googla "argyria", på egen risk!

Hur glad blir man inte när nya praktikplatsen undrar om man kan börja 2 dagar senare för att de ska hinna få hem dator och skrivbord och möblera in min plats på kontoret :)

Mindre glad blir man när ett pestförkylnings monster kommer hemcyklandes och sprider basiller på en:arghh:
Jag vägrar bli sjuk nu!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
372
· Visningar
11 751
Senast: Nepenthe
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 309
Senast: Tantan
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på... 2
Svar
37
· Visningar
3 174
Senast: hastflicka
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
532
· Visningar
14 862
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31