Ogilla! Hoppas att ni får bra hjälp på kliniken!Ångest.... Min älskade lilla häst är skadad och står gipsad i stallet . Blir klinikbesök imorgon...
Det gör förbaskat ont i mattehjärtat och se honom ha så ont.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ogilla! Hoppas att ni får bra hjälp på kliniken!Ångest.... Min älskade lilla häst är skadad och står gipsad i stallet . Blir klinikbesök imorgon...
Det gör förbaskat ont i mattehjärtat och se honom ha så ont.
Jag tänker inte argumentera om att andra ska ta det man väljer själv. Det är helt klart skillnad på silver och silver. Det finns även folk som fått biverkningar av msm och dött. Både msm och silver används inom vården på både human och djur sidan. Fortfarande dör fler personer av biverkningar av vanlig panodil än av silver eller msm. Jag personligen är glad att jag slipper antibiotika vid tex bihåleinflammation eftersom jag alltid får elaka långvariga svampinfektioner efteråt som inte försvinner av antifungorala medel utan endast när kroppen är i balans igen och det tar ju ett par månader. Så för mig är det helt klart rätta vägen att gå.Silver är inget en människa behöver och är tom giftigt för oss. Det är dock bakteriedödande vilket används i vissa kylskåp bla. Det finns å andra sidan en misstanke om antibiotikaresistens hos bakterier kopplat till silverintag vilket gör mig enormt tveksam. Forskare i Lund har också påvisat risk för hjärnskador i samband med silverintag. Kolloidalt silver får inte säljas som kosttillskott i Sverige, det förbjöds 2010, och säljs enbart som vattenreningsprodukt.
Googla "argyria", på egen risk!
Fråga @Piek vad man kan göra i sängen...
Många kramar Emma. kämpa på.vv: Jag skulle behöva någon som talade om för mig varför jag ens försöker, varför jag kämpar så, varför livet ska jävlas så enormt med just mig och varför livet testar mina gränser åt det mest extrema hela tiden utan uppehåll.
Jag behöver semester från mitt egna liv, och en jävla superlösning.
Känns som om ångesten knycklar ihop min lungor och sakta kväver mig. Jag vet att jag borde tänka att när en dörr stängs öppnas en annan men seriöst jag är inte gud och kan inte lösa allt!
Fast det är snart skrattretande hur livet jävlas och slår undan benen på mig, gång på gång, det är ju aldrig småsaker utan livsavgörande saker heeela tiden. Jag behövde verkligen inte fler distraktioner just nu. Och när det ruckas på det som ligger närmast mitt hjärta då vänds hela min värld upp och ner.Många kramar Emma. kämpa på.
Det kanske inte blir bättre imorgon men en annan dag.
Så tänker jag annars hade jag gett upp för länge sen
Silver mot smärta fungerar inte. Tipsar däremot om nypon, gurkmeja framförallt och djävulsklo och kanske lite lakritsrot@EmmaW jag tror ju (som du vet...?) På alternativa metoder och healing är det som hjälper mig allra bäst + att det inte finns några risker eller biverkningar med det. OM jag däremot inte hittat en så smärt- och riskfri väg för mitt mående så hade jag alla gånger kunnat tänka mig att testa detta med silver...höga doser av alvedon är ju inte jättebra det heller liksom
Silver mot smärta fungerar inte. Tipsar däremot om nypon, gurkmeja framförallt och djävulsklo och kanske lite lakritsrot
Silver mot smärta fungerar inte. Tipsar däremot om nypon, gurkmeja framförallt och djävulsklo och kanske lite lakritsrot