Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har så sjukt dåligt samvete för att jag är hemma och sjuk i influensa+bihåleinflammation å andra sidan är ytterligare 9 i klassen sjuka i influensa samt en lärare men vi har massor att göra och prov var och varannan dag nu och jag behöver få undan saker nu! Jag vill bli frisk
Krya, hoppas du snart mår bättre! Jag sitter också med en dunderförkylning men febern har lättat nu.Krya på dig! Jag vill också bli frisk. Magen mår bättre men nu är jag dunderförkyld!
måste du flytta hästarna? vad tristVaknade i morse och kände mig ledsen. Känns sorgligt att lämna stallet. Letar lösningar, hitta ny lösdrift? flytta och hitta nytt boende och ha hästarna hemma? Känner mig vilsen, jag har ju lite tid på mig men det känns så sorgligt. Att vara inhyrd är inget alternativ så det går bort direkt. Jag behövde inte det här just nu, men jag har ju till november på mig att lösa det och mycket kan ju hända på den tiden....
Är i liknande sits. Men i mitt fall kan jag tänka mig att vara inhyrd. Hade dock helst varit färdigflyttad senast 1e april, men det kommer aldrig ske.Vaknade i morse och kände mig ledsen. Känns sorgligt att lämna stallet. Letar lösningar, hitta ny lösdrift? flytta och hitta nytt boende och ha hästarna hemma? Känner mig vilsen, jag har ju lite tid på mig men det känns så sorgligt. Att vara inhyrd är inget alternativ så det går bort direkt. Jag behövde inte det här just nu, men jag har ju till november på mig att lösa det och mycket kan ju hända på den tiden....