Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ångest.... Min älskade lilla häst är skadad och står gipsad i stallet :cry:. Blir klinikbesök imorgon...

Det gör förbaskat ont i mattehjärtat och se honom ha så ont.

1560466_10153023646013851_7479224827782765952_n.jpg

Tack! Det var sådär spännande och se kötthoven bukta ut under hoven... Han har gjort sig illa på något i hagen, vad vet vi inte..

Du är inte ensam med att ha kass social kompetens! Haha

Jag hittade rödlöksskal i sängen här om dagen. Har inte haft rödlök hemma på ett par månader minst. Vad pysslar jag med i sängen på nätterna? :cautious:

@grodan21 och @Jen80 -bilda klubb? Så kan vi vara socialt inkompetenta tillsammans?:D
Kan tillägga att jag också är glad för det mesta, vilket nog är en del av problemet, överskottsenergi och glädjefnatt är inte
så kompatibelt med det sociala alla gånger. Jag pratar för mycket, för fort och mest en massa trams :o
Vv: lyckades somna rätt tidigt (22.45-ish) men vaknade 01.20 och kan inte somna om! :mad:
Försökt med både meditation för sömn och varm mjölk med honung men icke.
"Jag tänker för mycket..." stämmer allt för väl! :cool:

@Jen80 hoppas pålle ska bli bra snabbt!

Vv stallet igår, vattengympa idag, gymmet imorgon och stallet på torsdag. Blir långa dagar! Får se om jag hinner klämma in ett gympass innan jag åker på fredag också :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 776
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025