Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hämtat ut mitt örtpaket :love: och insåg att jag glömde beställa en del så nu väntar jag lydigt här hemma på ett nytt paket :angel:
Mår fortfarande ganska dåligt men ska försöka pallra mig till skolan i morgon en sväng.

Jag brukar ha svårt att sova efter måndagspassen...men nu...nu...jag är så uppskruvad att det inte finns en chans att jag somnar inom rimlig tid...herrejääääääääääääääävlar säger jag bara! :D :love::banana:

Kan man vara kär i sin Bluray-spelare?! :o

Mina gamla Philips dog innan jul och den fungerade aldrig speciellt bra, frös ihop hela tiden så man var tvungen att dra ur sladden och var allmänt jobbig. Jag skaffade en Pioneer innan jul (julklapp till mig själv) fast jag eg inte hade råd för jag tittar mycket på DVD/Bluray. Den är underbar! :love: Inget krångel, fantastisk bild osv :love: :love:

Ja, det är lite pinsamt att sjunga en Bluray-spelares lov, jag vet :o :o

Blev tillfrågad om att ev. bli moderator på ett annat forum där jag är medlem. :eek: En aning smickrad :D men tror jag tackar nej, vill inte ha ansvaret.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
367
· Visningar
11 542
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 309
Senast: Tantan
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på... 2
Svar
37
· Visningar
3 174
Senast: hastflicka
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
523
· Visningar
14 566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka