Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hämtat ut mitt örtpaket :love: och insåg att jag glömde beställa en del så nu väntar jag lydigt här hemma på ett nytt paket :angel:
Mår fortfarande ganska dåligt men ska försöka pallra mig till skolan i morgon en sväng.

Jag brukar ha svårt att sova efter måndagspassen...men nu...nu...jag är så uppskruvad att det inte finns en chans att jag somnar inom rimlig tid...herrejääääääääääääääävlar säger jag bara! :D :love::banana:

Kan man vara kär i sin Bluray-spelare?! :o

Mina gamla Philips dog innan jul och den fungerade aldrig speciellt bra, frös ihop hela tiden så man var tvungen att dra ur sladden och var allmänt jobbig. Jag skaffade en Pioneer innan jul (julklapp till mig själv) fast jag eg inte hade råd för jag tittar mycket på DVD/Bluray. Den är underbar! :love: Inget krångel, fantastisk bild osv :love: :love:

Ja, det är lite pinsamt att sjunga en Bluray-spelares lov, jag vet :o :o

Blev tillfrågad om att ev. bli moderator på ett annat forum där jag är medlem. :eek: En aning smickrad :D men tror jag tackar nej, vill inte ha ansvaret.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 773
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
373
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar