Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästen gick riktigt bra idag. Tog en tur till paddocken och han gick så sakta och fint i traven, nästan på stället:love:
Han rör sig riktigt bekvämt med ullsadeln:up:

Men sen upptäckte jag att ena fjädern bak på bilen gått av. :down:
Undrar vad det kostar att laga:confused:

sov fruktansvärt dåligt inatt, testade att sova ett par timmar i em men ja.
Nu har grannen fest så det lär bli lite sömn i natt med.
Har inte mycket surf kvar Heller så kan inte se på film. Surfen måste räcka två veckor till.

Tränade i onsdag rätt hårt, hade grym träningsvärk i tre dagar, sån tärningsvärk att jag knappt kunde sätta mig ner eller gå. Ingen träning dom dagarna men var ändå i stallet och red massa osv :)
Har hittat häst att låna i vår och målet är ställt på SM i sommar :D

Tränade i onsdag rätt hårt, hade grym träningsvärk i tre dagar, sån tärningsvärk att jag knappt kunde sätta mig ner eller gå. Ingen träning dom dagarna men var ändå i stallet och red massa osv :)
Har hittat häst att låna i vår och målet är ställt på SM i sommar :D

Den träningsvärken blev jag varnad för inför mitt första Bp...förstå hur BESVIKEN jag blev när den uteblev? :eek:

Alla tjatar plötsligt om att jag borde träffa någon :crazy: Nu har ju min hjärna bestämt sig för att alla män är lika galna som mitt x så det lär ju inte hända:cautious:

Det bästa med att vara singel är att jag kan fastna en lördag som i kväll i stallet till 23 utan problem och bara pyssla och gosa häst utan att någon tjatar om att man måste vara hemma eller iväg bara för att det är lördag :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
374
· Visningar
11 841
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 309
Senast: Tantan
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på... 2
Svar
37
· Visningar
3 174
Senast: hastflicka
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
532
· Visningar
14 921
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka