Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Träningsplaneringen för nästa vecka är klar...10 pass på 6 dagar! :eek: :D
Fick nyheter från en i personalen igår som gör att jag är så förbaskat orolig över att S försvinner ! :cry::cry:
Inget som rör henne direkt, men ändååååå...

middag idag blir risgrynsgröt

Har varit en totalsabbad helg när det gäller sömn så inatt blir det medicin för att sova

Haha, jag brukar alltid fastna för sådana hemska klipp på Youtube. Kan själv nästan känna hur befriande det kan bli :P Var en som hade en snorkråka som var ENORM. Alltså, när den togs ut så töjdes till och med näshålet. Förstå hur befriande det verkar vara att kunna andas utan problem efter det? :D Sedan förstår jag inte varför mitt inlägg hamnade såhär långt bak, klickade ju på "sista sidan" och fick upp när de klämmer ut saker från kroppen.

Fattar inte varför min xperia arc inte kan se smile-gubbar från folk som sms:ar till mig från iphone! :( Måste jag ladda ner nån app för det?!

Lycka till @EmmaW

Ska snart rasta hunden och lägga mig och glo på burken.
Har inget internet men lyckades efter mycket om och men ladda på lite surf på mobilen.
ville ju bara ha lite koll på vad som skett efter stormen

Var hos tandis och lagade hål i 1, 5 timme (samma hål -bara bedövning tog typ 40 min) så nu kan jag varken äta eller prata vilket är ganska opraktiskt eftersom jag har otroligt lågt blodsocker (och humör därefter) och är jättehungrig...sov nästan ingenting i natt...
Meeeeeeen....jag har gått ner 9 kg, så om inte allt för länge borde jag komma inom gränsen för normalvikt :D

Har nu fått svar på proverna på hästen och lever och allt fungerar som det ska. Man kan se en höjning på ett protein men det är normalt när hunden är så angripen som hos min.
På blodprov om allergi är normalt 5 och min ligger på 5,9 vilket också anses helt normalt och som en reaktion på den angripna huden.

Så vi står på ruta ett kan man säga. :( Väntar fortfarande svar på biopsierna. Vi ska vänta med halm som foder tills vi vet vad dom proverna visar. Eftersom aloe vera fungerar hyfsat utvändigt ska jag även testa att ge lite i maten nu på veterinärens inrådan. Annars är rådet att fortsätta som vanligt, minska stress, rida och trappa ner kortisonet.

Och den sketna försäkringen täcker inte en krona :down:

Men vad gör det, jag älskar min lilla häst ändå :love: Hon är min stora kärlek, min bästa vän, min andra hälft och en spegel av mig själv ;) Jag skulle kunna gå världen runt och bestiga alla berg som finns för henne, finaste underbara hästen :love:

Uuuh, mitt internet är seeegt. Det roliga är att det går i perioder. Segt, snabbt, segt, snabbt. Buke fungerar ok men vi ska inte ens prata om t.ex. facebook. Ringt och felanmält nu iaf.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 344
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
730
Svar
18
· Visningar
302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat