Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Massa snö imorse och nu blask och blåst
Blääää

Har sån jäkla huvudvärk
Känns taskigt mot hunden att sova bort en dag men vad gör man

Jag har inte sovit inatt. :( Hoppas kommande natt blir bättre. Förkylningen verkar lätta litegrann...hoppas den är på tillbakagång.

För de som är insnöade:

http://www.dt.se/noje/musik/carolus-rex-alla-latar

Magi, ren magi!
metalup.gif
De är så jäkla bra! Man blir alltid glad av att lyssna på dem

blir så trött på folk.
Uddevalla centrum blir alltid översvämmat vid sång här väder då ån i centrum går ut i havet men blåsten trycker tillbaka vattnet.
Men folk SKA köra där ändå fast vattnet går upp i motorn och så får bärgarna slita hund

Hunden är för orolig så lär väl inte sova så bra i natt.
Har varit ett strömlöst en vända redan. Tur man har gott om värmeljus

Bra dag idag, tappat allt möjligt på golvet, kapat en bit av tummen när jag hackade vitlök till lunch, stoppade en metallsked i munnen efter att ha fiskat upp en morot ur den kokande soppan, brände mig, 5 minuter senare var jag påväg att göra samma sak igen :banghead:...

Så idag är emlems onödiga vetande- stoppa inte varma metallskedar i munnen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
10 11 12
Svar
230
· Visningar
5 138
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
730
Svar
18
· Visningar
302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat