Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Räknade ut mitt skattebesked. Får betala 4000:- i restskatt.
Den vännen måste ha bra lön och någon riktig kass på ekonomiavd.?En väns vän fick betala 69000
Den vännen måste ha bra lön och någon riktig kass på ekonomiavd.?
Tänkte inte på det!Ingen aning. Kan ju varit andra aspekter med såsom försäljning av t.ex. hus/lägenhet eller något.. jag frågade inte riktigt
Kvällens I-landsproblem är att ytterdörren inte går att öppna pga av Egon
Vi har husarrest här hemma
Så lär det vara. Annars skulle det innebära att personen inte betalat någon skatt alls (för en medelinkomstttagare).Ingen aning. Kan ju varit andra aspekter med såsom försäljning av t.ex. hus/lägenhet eller något.. jag frågade inte riktigt
Igår så skulle jag laga nånting av lammet vi har i frysen. Delen som jag skulle göra nånting av var för stor för alla tänkbara kärl så jag tog fram sågen. Det är fan inte lätt att stycka insåg jag då och tänkte på alla styckmördare och hur svårt det måste vara med människoben som är färskt när jag hade såna bekymmer med en fryst fårfiol.
(kollar att jag postar i rätt tråd)
Varför skulle det vara svårare med färsk än fryst? För mig låter det som fryst skulle vara hårdare = svårare. Jag äter extremt lite kött och stycka skulle jag inte ens försöka mig på, så jag kan ha missat någon viktig detaljIgår så skulle jag laga nånting av lammet vi har i frysen. Delen som jag skulle göra nånting av var för stor för alla tänkbara kärl så jag tog fram sågen. Det är fan inte lätt att stycka insåg jag då och tänkte på alla styckmördare och hur svårt det måste vara med människoben som är färskt när jag hade såna bekymmer med en fryst fårfiol.
(kollar att jag postar i rätt tråd)
Jag håller nog med dig här. Jag har aldrig styckat själv däremot har jag delat och hanterat frusna älgben till hundarna och ja dom "färska" var betydligt lättare att hantera än dom frusna.Varför skulle det vara svårare med färsk än fryst? För mig låter det som fryst skulle vara hårdare = svårare. Jag äter extremt lite kött och stycka skulle jag inte ens försöka mig på, så jag kan ha missat någon viktig detalj
Varför skulle det vara svårare med färsk än fryst? För mig låter det som fryst skulle vara hårdare = svårare. Jag äter extremt lite kött och stycka skulle jag inte ens försöka mig på, så jag kan ha missat någon viktig detalj
Jag håller nog med dig här. Jag har aldrig styckat själv däremot har jag delat och hanterat frusna älgben till hundarna och ja dom "färska" var betydligt lättare att hantera än dom frusna.
Fy så trist! Måste hästarna stallas in nattetid nu? För du har på lösdrift om jag inte minns fel?Huset stod kvar, däremot vindskyddet raserat Hade dessutom hamnat på stängslet så tur att hästarna inte var på rymmen med
Andra gången det faller vid storm. Undrar om det går att reparera