Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag kom min IKEA-leverans :banana: Ska försöka skruva ihop stolarna i helgen. Bäddmadrassen har jag rullat ut, den ska ligga plant i 3 dygn :eek: för att få tillbaks formen, är i memoryfoam.

Senaste gången jag satte ihop the Benno-hyllor hade jag träningsvärk i tre dagar O_o Fan vet vad jag gjorde men jag hävdar att sätta ihop IKEA-möbler är mansgöra! :devil:

Senaste gången jag satte ihop the Benno-hyllor hade jag träningsvärk i tre dagar O_o Fan vet vad jag gjorde men jag hävdar att sätta ihop IKEA-möbler är mansgöra! :devil:
fick ju hjälp av grannen att skriva ihop min soffa och dotterns säng.
har aldrig skrattat så mycket nån gång
grannens fru blev tvungen att gå ut en stund och alla dörrar var öppna så undrar vad de tänkte när deg kom fraser som "den gled ur" " du måste ta i mer" osv

0,4 grader ute, blåser massor, snöar en hel del fortfarande men har lugnat sig lite.
Städar, tvättar, diskar och lagar mat :d

@EmmaW: Här är det rätt rejält med lappmögel som kommer ner plus att det blåser rätt bra (12m/s i byarna nu enl SMHI men kommer att öka till 17-18m/s senare idag). -5 på väggen, -7 i köket men den sitter inte så skyddat som den andra så det är alltid kallare på den.

Jag tror det började närma sig en kl 3 på västkusten.

@EmmaW: Här är det rätt rejält med lappmögel som kommer ner plus att det blåser rätt bra (12m/s i byarna nu enl SMHI men kommer att öka till 17-18m/s senare idag). -5 på väggen, -7 i köket men den sitter inte så skyddat som den andra så det är alltid kallare på den.

Jag tror det började närma sig en kl 3 på västkusten.
Vi har varning på vindbyar på 25m/s under eftermiddagen fram till i morgon bitti.

Städar, tvättar och bär ved, till Sabaton på högsta volym :up:
grossesenceintes.gif

Just nu vindbyar på 19m/s

Smhi
Mycket blåsigt

Snöfall övergår i regn och drar bort under kvällen, därefter tilltagande västlig vind och risk för stormbyar 25 m/s. Kulmen nås sent inatt, därefter långsamt avtagande vind. Imorgon molnigt och främst i Östergötland snöbyar. Det blir mildare med i allmänhet 1-5 grader, inatt lokalt nollgradigt på höglandet.

Senast uppdaterad: 2015-01-10 12:07

Jag vill ju ha massor av snö men som får ligga kvar ju! :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
5 088
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
730
Svar
18
· Visningar
302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror