jotack jag vet med madrasserna men det brukar räcka med 48 timmarIdag kom min IKEA-leverans Ska försöka skruva ihop stolarna i helgen. Bäddmadrassen har jag rullat ut, den ska ligga plant i 3 dygn för att få tillbaks formen, är i memoryfoam.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jotack jag vet med madrasserna men det brukar räcka med 48 timmarIdag kom min IKEA-leverans Ska försöka skruva ihop stolarna i helgen. Bäddmadrassen har jag rullat ut, den ska ligga plant i 3 dygn för att få tillbaks formen, är i memoryfoam.
Idag kom min IKEA-leverans Ska försöka skruva ihop stolarna i helgen. Bäddmadrassen har jag rullat ut, den ska ligga plant i 3 dygn för att få tillbaks formen, är i memoryfoam.
fick ju hjälp av grannen att skriva ihop min soffa och dotterns säng.Senaste gången jag satte ihop the Benno-hyllor hade jag träningsvärk i tre dagar Fan vet vad jag gjorde men jag hävdar att sätta ihop IKEA-möbler är mansgöra!
Snön vräker ner här
Det här är den lätta varianten tydligen som vräker ner just nu i Eftermiddag ska det komma ner 3 gånger så mycket, jag kommer få skotta massor! Synd vi inte bodde nästgårds, då kunde jag ha skottat åt digInte här och jag som var så taggad att ut och skotta snö direkt. Jag kommer att vara helt avtaggad när den väl kommer
Det här är den lätta varianten tydligen som vräker ner just nu i Eftermiddag ska det komma ner 3 gånger så mycket, jag kommer få skotta massor! Synd vi inte bodde nästgårds, då kunde jag ha skottat åt dig
Vi med tydligenWoops, vi har visst klass 2-varning nu
Vi med tydligen
Vi har varning på vindbyar på 25m/s under eftermiddagen fram till i morgon bitti.@EmmaW: Här är det rätt rejält med lappmögel som kommer ner plus att det blåser rätt bra (12m/s i byarna nu enl SMHI men kommer att öka till 17-18m/s senare idag). -5 på väggen, -7 i köket men den sitter inte så skyddat som den andra så det är alltid kallare på den.
Jag tror det började närma sig en kl 3 på västkusten.