Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Marianne Mörck (”Bigge” i Bonusfamiljen) har berättat att hon samlar på leksakerna man får i kinderäggen, men att hon kastar själva chokladen. Ni borde starta ett samarbete, där du kan ta hand om chokladen.En hel godistråd och ingen verkar ha nämnt godisets godis: Kinder Bueno . De få gånger sånna finns i lösviktshyllan så består åtminstone halva min godispåse av just dom.
Även Kinder Schokobons och sura döskallar i rött och grönt (men dom måste vara från Grahns, bubs variant är inte alls lika sura) är favoriter.
Menar du ”vanliga” chokladöverdragna skumbananer (som finns som lösgodis)? De är goda! Det finns ju också Carlettis skumbananer med mörk choklad. Dem har jag förätit mig på för resten av livet. Vi köpte såna på var och varannan rast under hela gymnasiet.Geishapraliner. Har typ vräkt i mig såna på sistone.
Även chokladöverdragna gula bananer är gott och såna där ”knappar/ploppar” som är till hälften vitt skumgodis och rosa gelé på ena sidan. Tror de heter jordgubbsdrömmar (vad sjutton! Jag gillar ju inte jordgubbssmak!).
Jaaaa! Lakritsnapparna är underbara.Knattar (såna där små grön/gul/röda).
Haribo lakritsnappar och haribo stora fruktnappar med skumgodis på baksidan. Men bara de på påse, inte de bland lösgodiset.
Alla sorters nappar är bra, men bäst när de fått ligga på tork och blir hårda. Man ska kunna bryta av dem helst
Har nån smakat kastanjer med lakritssmak? De är galet goda! Förlåt att alla mina kommentarer handlar om lakrits. Men vad annat kan man vänta sig från en tjej som kallar sig ”salta katten”?Jag älskar konsistensen på knattar, och sura kastanjer!
Förlåt! Det är ju jag som är ytterst ansvarig, eftersom jag startade tråden.Ako chok är så goda!
Och jag står också alltid och gräver i de där kolafabriken-kolorna
Skyller förövrigt på den här tråden för mängden knattar och lakritsnappar som intagits idag
Jaaaa! Ännu en lakritssyster.Lakrits lakrits och lakrits. heartheart
Tutti Frutti Passion gillar jag också men de fastnar så i tänderna.Jag har svårt att välja favoritgodis men älskar Tutti Frutti Passion, väldigt "fräscha" för att vara godis. Gillar även Ahlgrens Gröna Bilar och choklad, både typ Marabou (Daim eller Popcorn) och mer högkvalitativ mörk choklad. Och Snickers som nödproviant/snabb energi efter jobbet tex!
Visa bifogad fil 160404
Ja de vanliga, som lösgodis.Menar du ”vanliga” chokladöverdragna skumbananer (som finns som lösgodis)? De är goda! Det finns ju också Carlettis skumbananer med mörk choklad. Dem har jag förätit mig på för resten av livet. Vi köpte såna på var och varannan rast under hela gymnasiet.
Kan aldrig bli för mycket lakrits.Jaaaa! Ännu en lakritssyster.
Har nån smakat kastanjer med lakritssmak? De är galet goda! Förlåt att alla mina kommentarer handlar om lakrits. Men vad annat kan man vänta sig från en tjej som kallar sig ”salta katten”?
Ja du måste prova dem! De kan vara lite svåra att hitta. Jag har konstigt nog alltid hittat dem i små livsmedelsbutiker, snarare än ICA maxi och dyl. Jag hittade ingen bra bild när jag googlade, men de ser ut precis som vanliga kastanjer fast mörkbruna.Visste inte ens att dom fanns! Måste provas när min sockerfria period är över (från 1 jan fram till bröllopet )
Ja du måste prova dem! De kan vara lite svåra att hitta. Jag har konstigt nog alltid hittat dem i små livsmedelsbutiker, snarare än ICA maxi och dyl. Jag hittade ingen bra bild när jag googlade, men de ser ut precis som vanliga kastanjer fast mörkbruna.
Ps. Grattis till bröllopet!
Sura soda pops är min stora favorit, men de finns typ aldrig längre.. Annars gillar jag sura S, fizzy pops, sura remmar och lite annat sånt sötsyrligt.
Gillar vit chocklad också, och framförallt den ”nya” caramello. Men det jag gillar allra mest är ostbågar, jordnötsringar och popcorn!