Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Fan of Bill Tack! Jag gör övningar jag fått av sjukgymnasten sist, men de triggar smärtan tycker jag och då vet jag inte vad jag ska hitta på :(
Det var samma för mig i början, och jag lyssnade på kroppen och vilade från rörelse. Det hjälpte. Och kändes det värre nån dag så tog jag smärtstillande direkt för att inte spänna mig av smärtan. Sen sakta kunde jag fortsätta göra övningarna och det blev bättre.

Det var samma för mig i början, och jag lyssnade på kroppen och vilade från rörelse. Det hjälpte. Och kändes det värre nån dag så tog jag smärtstillande direkt för att inte spänna mig av smärtan. Sen sakta kunde jag fortsätta göra övningarna och det blev bättre.

Ryggen är bättre idag efter jag har vilat så ska göra övningarna om en stund när jag vaknat till liv igen.

Vv nu ringde det en tjej med en snäll häst som lät jätteintressant bara den lilla detaljen att hon vill ha någon som rider. Alla vill ha någon dom rider, ingen vill ha en tjockis som bara vill promenera och pyssla :cry:

Borde duscha och tvätta ett par maskiner tvätt, måste komma på hur man tvättar i 60 grader utan att maskinen tar 4 timmar bara

Tänk att personer så lätt kan ta och ge energi. Först får jag energi av att möta en kompis som egentligen inte säger något speciellt men jag mår ändå gott även om personen i fråga själv inte mår toppen.
Sen tar en person energi bara genom att vara "dum". Inget allvarligt och ändå blir jag matt.

Vv dags att hoppa in i duschen för att göra sig iordning inför nattpass, märks i kroppen att det var länge sedan jag jobbade. Räknade dock ut att under januari kommer jag bara jobba 7 pass pga nattveckor och semester.

Jag håller på och kliar sönder mina fötter, jag står inte ut!!!!! :cry:
Dumma jävla ppp, skovet har eskalerat på bara två dagar, nu på bara några timmar är snart händerna också fulla med blåsor :cry:.

Tänk att personer så lätt kan ta och ge energi. Först får jag energi av att möta en kompis som egentligen inte säger något speciellt men jag mår ändå gott även om personen i fråga själv inte mår toppen.
Sen tar en person energi bara genom att vara "dum". Inget allvarligt och ändå blir jag matt.

Så tråkigt :( Skickar energi ikväll, imorgonbitti behöver jag den själv eftersom det ska komma snö och jag ska skotta min för stora gård för hand :meh:

@GotAsecret: Du vet ju hur kul jag kommer att ha... eller inte :p

Kanske finns någon som har traktor och kan hjälpa dig mot en gentjänst eller så?

Neh, enda grannen med traktor är den som tycker så mycket om mig... :meh:

Åker jag bort för jobb i vinter ska jag be granntjejen skotta år mig (givetvis mot betalning) de har en större åkgräsklippare de använder själva men när jag har tid att skotta så känns det onödigt att be henne.

Idag kom min IKEA-leverans :banana: Ska försöka skruva ihop stolarna i helgen. Bäddmadrassen har jag rullat ut, den ska ligga plant i 3 dygn :eek: för att få tillbaks formen, är i memoryfoam.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
10 11 12
Svar
227
· Visningar
5 043
Senast: monster1
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
730
Svar
18
· Visningar
302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat