GotAsecret
Trådstartare
Japp!
Jag har druckit 1/3 av glaset och är tvärmätt
Jag har druckit 1/3 av glaset och är tvärmätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var samma för mig i början, och jag lyssnade på kroppen och vilade från rörelse. Det hjälpte. Och kändes det värre nån dag så tog jag smärtstillande direkt för att inte spänna mig av smärtan. Sen sakta kunde jag fortsätta göra övningarna och det blev bättre.@Fan of Bill Tack! Jag gör övningar jag fått av sjukgymnasten sist, men de triggar smärtan tycker jag och då vet jag inte vad jag ska hitta på
Det var samma för mig i början, och jag lyssnade på kroppen och vilade från rörelse. Det hjälpte. Och kändes det värre nån dag så tog jag smärtstillande direkt för att inte spänna mig av smärtan. Sen sakta kunde jag fortsätta göra övningarna och det blev bättre.
Tänk att personer så lätt kan ta och ge energi. Först får jag energi av att möta en kompis som egentligen inte säger något speciellt men jag mår ändå gott även om personen i fråga själv inte mår toppen.
Sen tar en person energi bara genom att vara "dum". Inget allvarligt och ändå blir jag matt.
Så tråkigt Skickar energi ikväll, imorgonbitti behöver jag den själv eftersom det ska komma snö och jag ska skotta min för stora gård för hand
Fast jag känner ändå att jag är bättre på att släppa det dåliga när det kommer bra också.
Usch. Hade hjälpt dig om jag hade bott närmare!
Fast jag känner ändå att jag är bättre på att släppa det dåliga när det kommer bra också.
Usch. Hade hjälpt dig om jag hade bott närmare!
@athena_arabians - hade det varit möjligt hade jag gärna kommit och hjälpt dig...ingen traktor eller något?
Kanske finns någon som har traktor och kan hjälpa dig mot en gentjänst eller så?Nä, har inte haft råd att köpa någon men när kassan är på rejält plus blir det en sådan. Jag har inget emot motionen men ibland finns det bara inte tid.
Kanske finns någon som har traktor och kan hjälpa dig mot en gentjänst eller så?