Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kanske (högst troligt) har fått svar på vad som är "fel" med mig...Efter 29 år kan jag ha fått svaret...är så chockad!

Jag har nog fått hjälp att hitta det...36 av symptomen jag hittat, är klockrena...:eek:
TRETTIOSEX! Det borde inte vara något snack om saken...och det förklarar nog varför deras enskilda tester sällan visar något, eller inte stämmer...- de ser inte helheten.
Detta är helt, helt galet! :eek:
Vad är det för diagnos du misstänker då?

I en kurva, på en smal väg, heldragna linjer. En bil från mötande höll bestämde sig för att köra om bilen framför. Skulle jag inte bromsat som ini helvete OCH styrt upp mot gräset så skulle det bli en krock där. Alltså, jag önskar seriöst att körskolor liksom trafikverket kan se in i framtiden för att se om man kommer bli en vårdslös chaufför eller inte..

I en kurva, på en smal väg, heldragna linjer. En bil från mötande höll bestämde sig för att köra om bilen framför. Skulle jag inte bromsat som ini helvete OCH styrt upp mot gräset så skulle det bli en krock där. Alltså, jag önskar seriöst att körskolor liksom trafikverket kan se in i framtiden för att se om man kommer bli en vårdslös chaufför eller inte..

Det önskar jag också att de hade den förmågan. Råkar ut för helt galna omkörningar eller placering på vägen varje dag i princip!

Jag är trött. Utmanar mig själv på ganska många punkter just nu för att få studierna att fungera. Får en släng av social fobi imellanåt men lyckas hantera det genom att gå och mysa med några av djuren på raster och sånt :angel: Det äe tur dom finns där :love:
Min hjärna känns som en svamp som suger åt sig varenda liten kunskap jag får :p Å vad jag ändå har hamnat rätt :bow:

@GotAsecret Jag hoppas du får svaren du söker. Blir lite nyfiken på vilken diagnos du är inne på :confused:

@Pigalle Jag hoppas du snart mår bättre, krånglande sköldkörtel är verkligen skit. kram!

Det här är Baloo...han opererade ut lite tänder igår (igen, han har nu bara fyra kvar nu som dom kunde rädda - av 30 st). Veterinären skrattade lite och sa att han skulle ha svårt och hålla tungan i munnen när tänderna förvann. Men vad gör det, han är ju så sööööt! Hihi :love:

1509244_10153054338840972_7926175044329615116_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
5 465
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
730
Svar
18
· Visningar
302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V