Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vv ischiasen blir inte sämre men blir inte bättre heller. Om detta håller i sig kommer jag inte kunna åka skidor när vi är i Österrike :(

Alltså, fy faaaaaaaan vilken jävla mensvärk jag har! Plus åkt på nån slags influensaskit som slagit ut mig totalt. Började med en blåsa på tungan i fredags och sen bröt helvetet löst i söndags. Så ont i kroppen att jag inte vet vart jag ska ta vägen, och halsen. Ingen feber eller direkt snuva. Huvudvärk som kommer och går. I förrgår natt vaknade jag av nån konstig huvudvärk jag inte kände igen. Blev smått rädd och tänkte "fan nu får jag hjärnblödning"

Men denna ryggen! Knäcker mig snart :wtf:

Har ju inte mycket att välja på iom mina skulder jag Heller.
Önskar tiden gick fortare så de försvann
Jag har för mig att vi bor i samma kommun. Så jag förstår att du har svårt att få tag på lägenhet. Finns ju inga mängder med lägenheter direkt. Som inflyttad har jag inga kontakter heller. :(

Mitt bankkort är kapat och pengarna väck.. :(
Tar fem dagar innan jag kan få tillbaka dem minst för det står fortfarande preliminär på alla uttag

Men hur gick det till? :eek:
Hoppas du har at med banken, polisen o.s.v.?
Pratat med banken.. ingen aning för jag har inte betalt nåt eller handlat nåt med det kortet på nån ny sida.
Bara swedbanks register är ett eget över mastercardkunder annars är det andra kortet kört med.
Ska anmäla till polisen när alla preliminära inköp skurkarna gjort är dragna, först då kan jag få tillbaka pengarna.

Mitt bankkort är kapat och pengarna väck.. :(
Tar fem dagar innan jag kan få tillbaka dem minst för det står fortfarande preliminär på alla uttag

Nä fy! Har ingen aning hur sånt går till men hoppas verkligen du får tillbaka dina pengar!

Vilken bank hände detta på?

Nä fy! Har ingen aning hur sånt går till men hoppas verkligen du får tillbaka dina pengar!

Vilken bank hände detta på?
Ja jag får tillbaka pengarna när alla inköp som skurken gjort är dragna på "riktigt".

Det hände på Handelsbanken..kortet är ju spärrat nu och de inköp som gjorts idag räknas som inte mina nu.. det var bara idag det hade försvunnit pengar så

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
5 506
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
730
Svar
18
· Visningar
302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat