de anser sig vara toppenbra chaufförer och inser inte att det är andras räddningar som gör att de är i livet fortfarandeEller hur! Man kan undra hur en del lyckats med att få körkort eller tror de innehar superkrafter eller nåt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
de anser sig vara toppenbra chaufförer och inser inte att det är andras räddningar som gör att de är i livet fortfarandeEller hur! Man kan undra hur en del lyckats med att få körkort eller tror de innehar superkrafter eller nåt
Har ju inte mycket att välja på iom mina skulder jag Heller.Längtar också efter en ny bostad. Men utbudet här är dåligt.
Jag har för mig att vi bor i samma kommun. Så jag förstår att du har svårt att få tag på lägenhet. Finns ju inga mängder med lägenheter direkt. Som inflyttad har jag inga kontakter heller.Har ju inte mycket att välja på iom mina skulder jag Heller.
Önskar tiden gick fortare så de försvann
Inte jag heller, har haft både tur och otur i mitt sökande.Jag har för mig att vi bor i samma kommun. Så jag förstår att du har svårt att få tag på lägenhet. Finns ju inga mängder med lägenheter direkt. Som inflyttad har jag inga kontakter heller.
Men hur gick det till?Mitt bankkort är kapat och pengarna väck..
Tar fem dagar innan jag kan få tillbaka dem minst för det står fortfarande preliminär på alla uttag
Pratat med banken.. ingen aning för jag har inte betalt nåt eller handlat nåt med det kortet på nån ny sida.Men hur gick det till?
Hoppas du har at med banken, polisen o.s.v.?
Mitt bankkort är kapat och pengarna väck..
Tar fem dagar innan jag kan få tillbaka dem minst för det står fortfarande preliminär på alla uttag
Ja jag får tillbaka pengarna när alla inköp som skurken gjort är dragna på "riktigt".Nä fy! Har ingen aning hur sånt går till men hoppas verkligen du får tillbaka dina pengar!
Vilken bank hände detta på?