Oj! Trodde inte det gick!Det var spärrat men de lyckades ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj! Trodde inte det gick!Det var spärrat men de lyckades ändå
Tja kan de sno kortuppgifterna så kan de säkert komma runt spärrar med.Oj! Trodde inte det gick!
kollar marvels agents of shield jagSka titta på Antikrundan kl 20
någon som vill låna två hundar en dag eller fem? Jag satt uppe och jobbade till fyrasnåret inatt, gick och la mig för att sova. Kunde dock inte sova för att lilla hunden låg och småskällde åt ingenting.. Tillslut blev han tyst, då skiter stora hunden på golvet..dålig i magen är bara förnamnet.. torkar, skurar och sanerar. lyckas precis somna, då kräks hon upp kvällsmaten. torkar skurar sanerar.. somnar, då börjar lilla hunden skälla igen. (tror grannarna gjorde något som bara hunden hörde).. somnar om, då skiter stora hunden igen.. suuuuuuuuuuuck.. jag vill sova!
och däääär kräktes hon igen...på husses byxor som hon dragit ner på golvet..
nej verkligen inte..sitter och försöker få tag på veterinär.. men distriktarns nummer får jag bara "det nummer du önskar nå är inte i bruk" och djurkliniken har telesvar om att "idag tisdag har vi telefontid mellan 15 och 15.30Stackars hund, hon kan inte alls må bra.