Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vv vissa nätter är inte kul på jobbet, men nu har jag sovit gott och får ta itu med problemet med vad jag ska ha på mig ikväll (och inte har jag någon att rådfråga heller).

Hoppas att det inte blir värre.

Tack:)
Ska ju jobba delad tur imorgon och heldag måndag så vill ju helst hålla mig frisk.
Varit ute på tur till paddocken med hästarna. Barbackasadeln duger fint till dressyr med. Sitter hellre i den än skinnbiten till bomlös sadel som jag har.

Sitter i bilen på vägen hem och reflekterar över att under dom 10 år jag dagligen kört på länsväg har jag endast kört på ett djur och inga olyckor och precis då hoppar en liten mus upp framför bilen och jag körde över den :arghh:

Så nu sitter jag här och har lite dåligt samvete för den stackars musen ...

Tack:)
Ska ju jobba delad tur imorgon och heldag måndag så vill ju helst hålla mig frisk.
Varit ute på tur till paddocken med hästarna. Barbackasadeln duger fint till dressyr med. Sitter hellre i den än skinnbiten till bomlös sadel som jag har.
Vad har du för barbacka sadel? O_o

Undrar när comhem behagar fixa problemen. Ringde i måndags angående problemet med ett riktigt slött internet. Det var åtgärdat tidigt på morgonen därpå. Sedan gick det felfritt.. och nu är problemet tillbaka. Ringde dem idag och möttes av meddelandet att de håller på att åtgärda något på min adress.. flera timmar senare är jag hemma och internet är fortfarande segt. Segt internet driver mig till vansinne :S

Vv la in fakturor och kollade hur mycket som ska dras nu till månadsskiftet. Såg att jag hade 2 fakturor på bilförsäkringen så ringer till bolaget och 3 min senare är det utrett vilken faktura som ska betalas. Sådant gillar vi!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
5 527
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732
Svar
18
· Visningar
304
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok