Hoppas du hittar något du trivs med. Sån är så viktigt.Jag behöver något att se fram emot.
Jag behöver ett bra jobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas du hittar något du trivs med. Sån är så viktigt.Jag behöver något att se fram emot.
Jag behöver ett bra jobb.
http://s1233.photobucket.com/user/bjkeefe/media/Saw20this20in20a20parking20lot.jpg.html
Gick inte att infoga bilden så länkar i stället.
Ja det är det som är det roliga!Om de nu ska vara så språkligt korrekta så borde det väl stå "YOU'RE IN AMERICA. SPEAK ENGLISH" och inte "YOUR IN AMERICA, SPEAK ENGLISH"? :P
Men oj bara sådär eller när du skulle starta den?Min bil råkade ur för en liten eldsvåda inatt
Jag hoppas att den går att laga, antingen att försäkringsbolaget betalar eller löser ut den (gammal) och vi lagar själva.
Pulversläckare är bra att ha i bilen.
Men oj bara sådär eller när du skulle starta den?
Vv är less på min sömnrytm. Antingen sover jag inte alls eller så somnar jag 00 och är vaken 05..
Har ju ett möte klockan 13 idag med. Kommer vara helt väck
Åh fy drt hade kunnat gå illa juDen började ryka på tomgång men trodde det var avgaser, har läcka långt fram. Sen blev det värre och bromsverkan försvann och när jag klev ur hemma igen så brann det Tur att jag vände och tur att det inte tog fart på en större väg