Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ångest över samtalet med HV, har dåligt samvete över en grej och ångest inför att besked om hästen och csn trillar in under veckan som kommer....:crazy:
Borde äta något...borde sova....Tänker bada hunden i stället :angel:

Min bil råkade ur för en liten eldsvåda inatt :cry:

Jag hoppas att den går att laga, antingen att försäkringsbolaget betalar eller löser ut den (gammal) och vi lagar själva.

Pulversläckare är bra att ha i bilen.

Min bil råkade ur för en liten eldsvåda inatt :cry:

Jag hoppas att den går att laga, antingen att försäkringsbolaget betalar eller löser ut den (gammal) och vi lagar själva.

Pulversläckare är bra att ha i bilen.
Men oj bara sådär eller när du skulle starta den?

Vv är less på min sömnrytm. Antingen sover jag inte alls eller så somnar jag 00 och är vaken 05..
Har ju ett möte klockan 13 idag med. Kommer vara helt väck

Ska bli skönt sen, nu krånglar elementen igen så jag får köra elelement.
Blir lite tjatigt att ringa hv om samma sak hela tiden

Men oj bara sådär eller när du skulle starta den?

Vv är less på min sömnrytm. Antingen sover jag inte alls eller så somnar jag 00 och är vaken 05..
Har ju ett möte klockan 13 idag med. Kommer vara helt väck

Den började ryka på tomgång men trodde det var avgaser, har läcka långt fram. Sen blev det värre och bromsverkan försvann och när jag klev ur hemma igen så brann det :eek: Tur att jag vände och tur att det inte tog fart på en större väg :crazy:

Den började ryka på tomgång men trodde det var avgaser, har läcka långt fram. Sen blev det värre och bromsverkan försvann och när jag klev ur hemma igen så brann det :eek: Tur att jag vände och tur att det inte tog fart på en större väg :crazy:
Åh fy drt hade kunnat gå illa ju

@lil-sis läskigt! Skönt att det gick bra ändå.

Vv: åååå jag sov så skönt, perfekt varmt under täckets och helt tyst hemma :love: så kom kattlådegrävaren igång och påbörjade vägen ner till Kina :devil: När han väl nåt destinationen ett bra tag senare så ringde klockan:meh:
Nu ryker kaffet hett i koppen :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
5 586
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 865
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732
Svar
18
· Visningar
304
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok