Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är less.
Säljer snart alla hästarna, det är omöjligt att hitta en vettig stallplats.
Säger detsamma, mitt upplägg innebär mindre jobb än om jag stod installad någonstans och lugn och ro utan intriger, bara återhämtning .Är less.
Säljer snart alla hästarna, det är omöjligt att hitta en vettig stallplats.
SÅ långt ifrån, men detta är bara början! (fast jo, nog märker jag att jag både börjar få lite mer muskler, lite starkare kropp, mer kondis, bättre humör och väldigt mycket mindre värk...så jag klagar inte Behöver det verkligen!)@GotAsecret : Alltså du måste ju vara stört fit!
Fast tror du det dämpar in till dig med? Håller tummarna att det är så
Lite avundsjuk, kan ju inte träna överhuvudtaget. får vara glad så länge jag kan gå ut med hunden. Hoppas jag kan få fixat det snart så jag kan träna lite i alla fallSÅ långt ifrån, men detta är bara början! (fast jo, nog märker jag att jag både börjar få lite mer muskler, lite starkare kropp, mer kondis, bättre humör och väldigt mycket mindre värk...så jag klagar inte Behöver det verkligen!)
MEN FY FAN så jobbigt det är med "biffiga" män som stönar för full hals......isch!!
Man slipper det i salen, på passen, men när jag satt utanför och stretchade så var det 3 av 4 män som stönade som tokar. Undrar om de stönade i kapp???
För att jag har såna problem med urinläckage att jag kan kissa på mig bara av att gå med hunden.. r'cker att hon rycker i kopplet. Väntar fortfarande på att distriktssköterskan ska ta tag i det...måste operera för det funkar inte med träning. Har ju läckt sen tonåren egentligen men de sista två åren har det blivit katastrofalt på grund av alla uvi:er.@Sonic76 - måste ha missat varför du inte kan träna något alls?
Ja det finns ju en baksida på "lådan" och huvudsaken är att det dämpar uppåt vilket ska fungeraFast tror du det dämpar in till dig med? Håller tummarna att det är så
Vår lät så ini helskotta, mammas lät inte alls.. mamma hade en som var mer än dubbelt så dyr då men
inget som jag direkt skryter med så ingen fara vännenÅh! Jag hade ingen aning vännen...förlåt!