Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men det måste väl finnas något akutnummer du kan ringa?

gissar det där var till mig? jag fick tag på veterinär och har varit in på kliniken och hunden har fått medicin och vätskedropp. specialmat över helgen. Behandlas som en vanlig maginfluensa var vad veterinären sa. Så får vi hoppas att det är "bara" det..

gissar det där var till mig? jag fick tag på veterinär och har varit in på kliniken och hunden har fått medicin och vätskedropp. specialmat över helgen. Behandlas som en vanlig maginfluensa var vad veterinären sa. Så får vi hoppas att det är "bara" det..
Ja, missade taggen :) Skönt att höra! Hoppas vovven kryar på sig snart! Kram till er :)

Ja, missade taggen :) Skönt att höra! Hoppas vovven kryar på sig snart! Kram till er :)
tack :) blir lite extra nojig när hunden är gammal..hon blir 12år i år och är lite knölig här och där..(knölarna är under uppsikt av veterinär).. blir ju så rädd att det ska vara något allvarligt invärtes. :(

En väns unghäst är på rymmen :( ev hade jag omedvetet sällskap av den en bit på ridturen i kväll i mörkret fastän jag inte såg den. I morgon bitti ska jag delta i sökandet från hästryggen och se om jag kan hitta den i skogen. Hoppas hon hittas välbehållen :crazy:

Ramlade av idag, på någon annans häst (det är värre än att ramla av sin egen tycker jag). Hästen spang hem men verkade vara ok. Slog i huvudet lite och rumpan mycket.
VÄLDIGT ynklig känner jag mig :(

Har letat häst i 1,5 timme från hästryggen och 2 timmar via bil/till fots. Ingen häst funnen, jag har dock hittat spår (känner ju till skogen i minsta detalj ) och meddelat ägaren. Det är rätt säkert att vi hade sällskap av hästen en bit i mörkret i går. Så synd att jag inte visste om henne då. Hon håller till i mina trakter i skogen runt stallet. Stackars lilla häst!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
5 521
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732
Svar
18
· Visningar
304
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok