Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tandis var snäll och lagade min visdomstand som var trasig (typ halv) så om det håller i sig behöver de inte dra ut den :banana:
Bedövningen tog direkt den här gången så allt var klart på typ en timme :)
Men HU så jobbigt det är med ett antal saker i munnen och tandskrället såklart är längst in i underkäken. Jag som har liten mun och tighta käkar...
Förra veckan tog vi tanden bredvid ("bara" hål) och det gick åt två omgångar med wand och två sprutor innan det blev helt smärtfritt....så då hann vi bara med den.
Nästa vecka var det något litet hål TROR jag, annars mest "städa upp".

Det värsta är att jag bara ser mamma framför mig, när hon låg på sjukhuset med massa slangar och sladdar + tuben i munnen (känslan förvärrades ju när jag, precis som hon, fick sväljreflexer) åh så jobbigt det är :(
Och idag är det 9 (!!) månader sedan hon blev sjuk...snart ett år. Herregud vad tiden gått fort...:cry:

Alla världens jättepandor ägs av Kina, apropå allt och ingenting dessutom har jag pratat halka och plogning i Norge med hudläkaren idag

Alla världens jättepandor ägs av Kina, apropå allt och ingenting dessutom har jag pratat halka och plogning i Norge med hudläkaren idag
Tufft! :D

VV: Mår tyfusan så dåligt men har ändå lyckats tvätta träningskläder (+ underkläder) och längtar tills kl 19...SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket! :o

Nästa måndag ska jag börja träna på gym. Skittråkigt säkert :P Men behövligt.
Och så har vaktmästaren stängt av vattnet för det är tydligen en toalett som har ett vattenfall som åker uppåt..

Stimmade upp mig i onödan på jobbet idag, men blir så när man har transportärenden och ska hålla koll på massa kuvert med pengar i, lappar osv. Men redde ju ut det.

Sen är den roliga veckan på g med:yuck: får ta lite värktabletter.

Seg dag idag, men bra besked från fk. Är sjukskriven till sista februari och sen får vi se. Hoppas allt hinner komma igång med rehab och annat då.
Min höft tar livet av mig snart.
Ser fram emot att flytta!!

Nästa måndag ska jag börja träna på gym. Skittråkigt säkert :P Men behövligt.
Och så har vaktmästaren stängt av vattnet för det är tydligen en toalett som har ett vattenfall som åker uppåt..

Blir vad man gör det till, men det är en av anledningarna till att jag bara går på pass (dessutom slipper man undan stollarna som stönar i kapp :D )
då måste du ju joina oss i träningstråden! :banana:

Blir vad man gör det till, men det är en av anledningarna till att jag bara går på pass (dessutom slipper man undan stollarna som stönar i kapp :D )
då måste du ju joina oss i träningstråden! :banana:

Nä, jag är inte så aktiv på buke längre, mer än några enstaka inlägg då o då samt denna tråd. Räcker gott o väl :P Pratar träning för jag helst med andra.

Hade ingen aning om att det var så här jobbigt att plugga:eek: och då har vi precis kommit igång ju :nailbiting: Är så trött när jag kommer hem så jag nästan somnar stående :o Jobbet känns som en piss i havet om man jämför :angel: Men jag kanske bara behöver vänja mig vid skolbänken igen :confused:
Sover som en klubbad säl om nätterna i alla fall :p

Djungelbokens lag:
"Säg mig, Om du knockar dina elever, hur ska de då minnas vad du lärt dem?"

Gymmets lag:
"Säg mig, om du knockar din instruktör, hur tror du då att hon ska kunna lära dig något...?"

Lärdom: öva på kroppskontroll - även UTANFÖR salen...! INNAN du av misstag knockar instruktören...(må det aldrig någonsin hända! :eek: )
‪#‎klumpeduns‬

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
5 614
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 865
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732
Svar
18
· Visningar
304
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok