Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mår piss. Längtar till gymmet men det är flera timmar kvar och "bara" BodyPump och Bodybalance, jag hade behövt BodyJam!! :(

Varit på Cg och sen Ikea. De hade rea på banan tyget 29kr/m mot 69 kr.
Tittat på det innan och tror det kan bli fint som draperi i sovrummet så klädhyllorna kan döljas. Höra med mamma om hon kan tänka sig sy lite:D

Istället för att radera alla låtar jag hoppar över från spotify så fortsätter jag att hoppa över dem. Logiken flödar! :D

Jag la mig före halv två i natt, duktig!! Hade varit vaken typ ett dygn men fick ta sömnis ändå eftersom jag hade en tid att passa = måste sova.
Idag har jag skruvat ihop en stol, bara sitsen kvar att skruva fast, det är Ingolf-stolar från IKEA. Fina! Ska bli skönt att slippa de gamla pinnstolarna som jag knappt vågar sitta på, satt sönder en sån en gång. :crazy:

Gissa vem jag ska pussa på imorgon? Nästan 7 veckor sen sist!!!!!

485397_10151561677353851_11480747_n.jpg

Min älskade älskade häst! :love:

Och om ni inte läst i min översvämningstråd så kan jag om allt går som det ska flytta hem i månadsskiftet! :bump:
Två månader hemifrån....:wtf:

Trumvirvel......:angel:

Plötsligt står man där, efter 4 månaders dagligt slit med behandlingar, saneringar, antibiotika kurer, penicillin chock, penicillin allergi, hästbad, täckestvätt dygnet runt och diverse verkningslösa kurer, handfallna veterinärer och hopplöshet.....och hittar plötsligt inte en enda aktiv skålla på någon av hästarna :eek: Äntligen!!! :D
:banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:

Tack alla ni fina som stöttat! Utan er hade jag aldrig orkat :love:

Vv trött som bara den men bara att upp och hoppa inför ny arbetsdag. Ska dock börja den med att åka till vårdcentralen och väga mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
5 667
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 865
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732
Svar
18
· Visningar
304
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok