Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Somnade med skallebank och vaknade med den samma. Jag är trött, less och avskyr snö. Ska jobba två timmar, sen motionera. Efter det funderar jag på att sova. Blä.

Är så trött! Lång dag framför mig och fotografering vilket betyder att jag ska se pigg ut :angel:
Hunden levde apa i natt och störde mattes sömn :meh:
Somnade med skallebank och vaknade med den samma. Jag är trött, less och avskyr snö. Ska jobba två timmar, sen motionera. Efter det funderar jag på att sova. Blä.
Kram!

Oj...och folk tycker att JAG är galen...

Gratis vecka så kände det var lika bra att jag passar på ;) Bara två av passen som håller på i en timme, de andra i 30min. Ska däremot prata med ledarna till entimmespassen för att se om det är ok om man går efter halva OM det nu är så man inte pallar mer.

Klart du kan gå om du känner att det inte fungerar. Men det är alltid, alltid bra att prata med instruktörerna innan - så har jag gjort till varje nytt pass jag testat, och tur är väl det för annars hade jag nog inte gått tillbaka till något av dem :eek:
Personligen tycker jag nästan 30-min passen är värst :eek: Då ska man hinna det man borde hinna på en timme, på 30 min istället :D

Är det F&S du ska börja på?

Klart du kan gå om du känner att det inte fungerar. Men det är alltid, alltid bra att prata med instruktörerna innan - så har jag gjort till varje nytt pass jag testat, och tur är väl det för annars hade jag nog inte gått tillbaka till något av dem :eek:
Personligen tycker jag nästan 30-min passen är värst :eek: Då ska man hinna det man borde hinna på en timme, på 30 min istället :D

Är det F&S du ska börja på?

Därför det blir en rolig utmaning. Haha.

Näpps :) Tror inte ens det stället finns här.

VV: GRAAAAHHHHHHHH!!! vad less jag är på så gott som allt och alla idag. Maken är guld värd som vanligt..men resten kan jag skänka bort. :banghead:

ätit men mår illa. Nåja nu är det på grund av den nya medicinen i alla fall.
Ska rasta hunden, sen kolla tv en stund, lite slirigt ute nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
5 727
Senast: Lingon
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 865
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
733
Svar
18
· Visningar
304
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok