Har man sagt A får man säga B!Ska räkna budget sen. Hoppas att jag får råd med en grej...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har man sagt A får man säga B!Ska räkna budget sen. Hoppas att jag får råd med en grej...
Haha, jag behöver tandställning så det är inte mer spännande än så. Men den kommer kosta 1800:- per månad...Har man sagt A får man säga B!
Va? I månaden?Haha, jag behöver tandställning så det är inte mer spännande än så. Men den kommer kosta 1800:- per månad...
Japp... 32.000 som ska betalas av på 1,5 år.Va? I månaden?
Det är ju sinnessjukt!Japp... 32.000 som ska betalas av på 1,5 år.
JappDet är ju sinnessjukt!
Jag blir upprörd! Är man synskadad eller har tandproblem får man i stort sett ingen hjälp ekonomiskt. Har man ont i själen, magen, benen eller armen behöver man bara betala lite och får all ( om nu vården funkar) hjälp man behöver.
Ja, det är inte klokt egentligen. Som det ser ut nu så har jag inte råd, men får tänka ett varv till.Jag blir upprörd! Är man synskadad eller har tandproblem får man i stort sett ingen hjälp ekonomiskt. Har man ont i själen, magen, benen eller armen behöver man bara betala lite och får all ( om nu vården funkar) hjälp man behöver.
Bara en sån sak att man som exempel kan ha orsakat sin kropp skada genom dumheter och ändå får all hjälp medans man kan ha otur med sina tänder och får betala en förmögenhet! Det rimmar dåligt!
Det är sjukt! Klart att du ska ha den om du behöver den. Mkt som diffar? Man kan inte ansöka om hjälp?Ja, det är inte klokt egentligen. Som det ser ut nu så har jag inte råd, men får tänka ett varv till.
Jag får inte förrän 27.e.Imorgon är det lön.
Jag får inte förrän 27.e.Imorgon är det lön.
25 är ju på helg så då betalas det väl alltid ut vardagen innan.Mitt jobb betalar typ nästan ut lönen innan den 25. Och den här gången är det välbehövligt!