Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sov gott allihopa!
@åke Hoppas du mår bättre snart.

Trött och sliten men lejat bort morgonfodringen i morgon bitti så det betyder sovmorgon :love:
snart ska jag med sova ....väldigt välbehövligt!

Å jag avskyr vara så stressad! Blir så otroligt ljudkänslig och önskar hela världen kunde vara helt tyst!

Önskar jag kunde ligga under filt och se på film hela dagen, men har massor att göra och utöver det massor att plugga!

Å jag avskyr vara så stressad! Blir så otroligt ljudkänslig och önskar hela världen kunde vara helt tyst!

Önskar jag kunde ligga under filt och se på film hela dagen, men har massor att göra och utöver det massor att plugga!
Det där med ljudkänslighet är skit.
Jag har så lågt ljud på tv:n att ingen annan hör den. Ändå tycker jag det är högt.
Ska bli skönt att slippa grannen sen

Det där med ljudkänslighet är skit.
Jag har så lågt ljud på tv:n att ingen annan hör den. Ändå tycker jag det är högt.
Ska bli skönt att slippa grannen sen
Det sista man ska göra är ju att plocka bort alla ljud då det blir värre då men visst vore det skönt med en tyst värld att vila öronen i.

Jag eldar så min tystnar, brasan är trevligare att lyssna på.

Jag är inte extremt ljudkänslig som tur är, min arbetsplats är inte precis tyst...
Jag stänger av min i mellanåt, jag har ett missljud som är lite lagom irriterande på den.
Brasa är balsam för själen att lyssna på :)

Kommer ju ha en braskamin sen, men jag kommer ju inte bo helt ljudlöst.
Kommer bo i ett hörn vid två vägar dock inte hårt trafikerade.
Och har grannar åt alla håll även om ett par ligger en bit ifrån. :)

Vilken vecka det varit! Vilken helg detta blir! Wihoo :D Helt suverän och fy vad bortskämd jag börjar bli :o Och som grädde på moset blir det bio ikväll. Bara för att jag pratade om att det skulle vara kul :love:

Som inte allt detta vore nog, så är jag medbjuden av väninna till Göteborg i februari med gratis tåg, hotell, middag och alltet :laugh: Kanske inte vore helt med utgång då kanske :)

'Cause I got love and it makes me whole'

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
5 844
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 865
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
733
Svar
18
· Visningar
304
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok