Jag behöver sova!!! Nattinatt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch va jobbigt. Hoppas att det släpper och det fort.Brutalt ont i huvudet i kväll.
Jag är också trött. Natti!Jag behöver sova!!! Nattinatt!
Ja så jäkla trist!Varför går det bara skit på tv en fredagskväll?
Jag också.Jag har skägg.
Det där med ljudkänslighet är skit.Å jag avskyr vara så stressad! Blir så otroligt ljudkänslig och önskar hela världen kunde vara helt tyst!
Önskar jag kunde ligga under filt och se på film hela dagen, men har massor att göra och utöver det massor att plugga!
Det sista man ska göra är ju att plocka bort alla ljud då det blir värre då men visst vore det skönt med en tyst värld att vila öronen i.Det där med ljudkänslighet är skit.
Jag har så lågt ljud på tv:n att ingen annan hör den. Ändå tycker jag det är högt.
Ska bli skönt att slippa grannen sen
Det sista man ska göra är ju att plocka bort alla ljud då det blir värre då men visst vore det skönt med en tyst värld att vila öronen i.
Ja visst är det så men det finns allt ljud här ute med, eller i alla fall luftvärmepumpen att störa sig påLandet är bra, då väljer man själv
Ja visst är det så men det finns allt ljud här ute med, eller i alla fall luftvärmepumpen att störa sig på
Jag stänger av min i mellanåt, jag har ett missljud som är lite lagom irriterande på den.Jag eldar så min tystnar, brasan är trevligare att lyssna på.
Jag är inte extremt ljudkänslig som tur är, min arbetsplats är inte precis tyst...