Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låt inte rädslan för det okända göra ditt val, blir så lätt att man ångrar sig sen. Men kanske är du inte där än utan nöjd just nu där du är?

Jag är inte så mkt för att just några mig. Har gott om tid att vela, får inte bli gravid än på 10 månader om det ens går.

Har varit ute och gjort av med pengar. Dom sista julklapparna och sista födelsedagspresenten till en vän är inköpt och helt otippat köpte jag kläder till mig själv. Provar ofta men känns sällan bra. Det blev en kavaj, matchande byxor, ljusrosa topp, ett linne, en tunikaliknande sak, ett par tights, tre par strumpor, trosor och en träningsbh.
Ett nytt fodral till mobilen blev det också.

varför inte förgylla en fredagkväll med ett dyrt jourbesök hos veterinären för dubbelsidig öroninflammation på fina vovven?

Så behandling morgon och kväll i minst 2 veckor framöver... :wtf:

Jag ska nog gå i ide snart, eller gå över till kottar eller nån annan gratis hobby som man kan lägga på hylla när helst man behagar :idea: :cautious: :meh:

Vad har de gjort nu då?
Får en utbetalning på måndag...märkt akt.ers. :confused:
Jättemärklig summa dessutom...
Och på hemsidan stod det att de skickat ut besked om bostadstillägg, det har jag inte fått - och om nu utbetalningen den 8:e är den jag får nu i december så lär ju inte bostadstillägget ha gått igenom :eek:
Suck.
Självklart gick det inte att prata med dem heller, när jag väl kom förbi det där automatiska tjafset så var det uppenbarligen lång kötid så jag valde "ring upp mig".
Hon som ringde var absolut inte till någon hjälp alls, utan kopplade mig vidare...där blev jag satt i kö 20 min...sedan blev jag bortkopplad! :mad:

Så nu är ju oron tillbaka :(

Fy jäklar vad det kliar i tandköttet! :eek: (och det gör typ skönt-ont att klia tillbaka med mellanrumsborste... :o )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
378
· Visningar
12 051
Senast: MJLee
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på... 2
Svar
37
· Visningar
3 174
Senast: hastflicka
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
534
· Visningar
15 050
Senast: Luem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka